keshi069
Zandhoven, België

citytrip Brugge

Beoordeling van Hotel Velotel Brugge
4,0 van 5 bollen14 feb 2024 beoordeeld
vriendelijke ontvangst aan de balie en in het restaurant/bar. Net buiten Brugge centrum, ongeveer een 35 minuutjes wandelen tot aan de grote markt, voor ons was dat geen probleem. Wel een tip gekregen van de balieverantwoordelijke in verband met de wandelroute naar het centrum wat ons wel wat tijd bespaarde. Ontbijt was uitgebreid en kamers waren ruim en proper. Het is een aanrader om van hieruit Brugge en omstreken te ontdekken. Wij zouden volgende keer zeker onze fietsen meenemen om Brugge iets verder te kunnen ontdekken.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 20 feb 2024
Dank je wel voor de super mooie woorden! Fijn om te horen dat jullie ervan genoten hebben! TOt de volgende keer!
2.2 km van Hotel Velotel Brugge
  • ibis Budget
3.3 km van Hotel Velotel Brugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 28 januari 2024

We kregen een heel vriendelijke ontvangst in dit mooie hotel! De decoratie is treffend voor waar het hotel voor staat : allerlei foto's van wielerlegendes. Onze kamer was uitstekend in orde : fijn en gezellig ingericht. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker! Het diner s' avonds was eveneens heel lekker! Het was fijn vertoeven naast de haard in het restaurant! Het personeel was enthousiast om te helpen en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader om er te verblijven. Wij hadden dit geboekt met een Bongo-bon: ik had schrik om dan alleen het minimum te verkrijgen : dit bleek helemaal niet zo te zijn. Super!!

Datum van verblijf: januari 2024
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2024

dank u wel voor de fijne woorden

Beoordeeld op 7 januari 2024

De ontvangst bij de receptie was geweldig. Nog nooit zo’n uitgebreide uitleg gehad over hoe we in het centrum van Brugge konden komen. De kamer was prima, het bed was goed. Het ontbijt was erg uitgebreid. Kortom, een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2024
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2024

Dank je wel voor de super mooie woorden! Blij om te horen dat jullie ervan genoten hebben! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 2 januari 2024

Vriendelijk personeel. Comfortabele kamer. Schoonmaak prima. De ligging vonden wij erg plezierig: de rust van buiten het centrum en tegelijkertijd ben je binnen een half uur (wandelend) midden in het centrum.

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de supermooie woorden! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 2 januari 2024

Fantastisch Hotel,
Super aardig personeel.
Zeer goed ontbijt alles lekker vers en optijd aangevuld......Super!
Wij gaan op zeker terug naar Brugge en daarbij gaan we ook terug naar dit Hotel.
Een aanrader.....
Will en Carin (NL)

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de topscore en de super mooie woorden! Wij kijken er alvast naar uit om jullie opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 22 december 2023

Prima hotel, goede ligging t.o.v. de stad, echter niet op loopafstand, maar bus rijdt om de 20 min dus dat is prima. Heerlijk ontbijt, fijne bedden. Beetje overprijst in de periode dat wij er waren waardoor de prijs/kwaliteit verhouding wat doorgeslagen was.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2023