APleijsier
Maastricht, Nederland

Een echte aanrader

Beoordeling van Hotel Velotel Brugge
5,0 van 5 bollen7 jan 2024 beoordeeld
De ontvangst bij de receptie was geweldig. Nog nooit zo’n uitgebreide uitleg gehad over hoe we in het centrum van Brugge konden komen. De kamer was prima, het bed was goed. Het ontbijt was erg uitgebreid. Kortom, een aanrader.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 17 jan 2024
Dank je wel voor de super mooie woorden! Blij om te horen dat jullie ervan genoten hebben! Tot de volgende keer!
  • Trip.com
  • Booking.com
3.3 km van Hotel Velotel Brugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2024

Vriendelijk personeel. Comfortabele kamer. Schoonmaak prima. De ligging vonden wij erg plezierig: de rust van buiten het centrum en tegelijkertijd ben je binnen een half uur (wandelend) midden in het centrum.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2024

Dank je wel voor de supermooie woorden! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 2 januari 2024

Fantastisch Hotel,
Super aardig personeel.
Zeer goed ontbijt alles lekker vers en optijd aangevuld......Super!
Wij gaan op zeker terug naar Brugge en daarbij gaan we ook terug naar dit Hotel.
Een aanrader.....
Will en Carin (NL)

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de topscore en de super mooie woorden! Wij kijken er alvast naar uit om jullie opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 22 december 2023

Prima hotel, goede ligging t.o.v. de stad, echter niet op loopafstand, maar bus rijdt om de 20 min dus dat is prima. Heerlijk ontbijt, fijne bedden. Beetje overprijst in de periode dat wij er waren waardoor de prijs/kwaliteit verhouding wat doorgeslagen was.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2023

Beoordeeld op 20 december 2023

Vriendelijk ontvangst bij aankomst, we kregen goede tips om Brugge te ontdekken. Ruime kamer die tot in de puntjes schoon was, pluspunt was het koffie/thee apparaat op de kamer, koffie cups en theezakjes met suiker en melk aanwezig. Ontbijt zeer uitgebreid en alles heerlijk vers. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Rustige omgeving niet ver van het centrum, lopend 25 min. Top hotel!

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de super mooie woorden! Fijn om te horen dat jullie ervan genoten hebben!!

Beoordeeld op 15 december 2023

Wij hebben het heerlijk gehad in Hotel Velotel in Brugge. De kamer was heel netjes en het thema “fiets” vinden we erg leuk. We hadden een goed bed, er is een klein koelkastje, een koffieapparaat en ook de douche was erg fijn. In het restaurant heerst een zeer gezellige sfeer, en het ontbijt was fantastisch. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel is het centrum van Brugge makkelijk te bereiken met de bus. Tijdens de Kerstmarkt reden de bussen gratis en binnen een paar minuten ben je in het prachtige centrum. Al met al een goede keus en wij komen zeker nog en keer terug.

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de super mooie woorden! Wij kijken er alvast naar uit om jullie opnieuw te mogen verwelkomen! :)