Will K

Beoordeling van Hotel Velotel Brugge
5,0 van 5 bollen2 jan 2024 beoordeeld
Fantastisch Hotel,
Super aardig personeel.
Zeer goed ontbijt alles lekker vers en optijd aangevuld......Super!
Wij gaan op zeker terug naar Brugge en daarbij gaan we ook terug naar dit Hotel.
Een aanrader.....
Will en Carin (NL)
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 17 jan 2024
Dank je wel voor de topscore en de super mooie woorden! Wij kijken er alvast naar uit om jullie opnieuw te mogen verwelkomen!
  • Priceline
  • StayForLong
3.3 km van Hotel Velotel Brugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 22 december 2023

Prima hotel, goede ligging t.o.v. de stad, echter niet op loopafstand, maar bus rijdt om de 20 min dus dat is prima. Heerlijk ontbijt, fijne bedden. Beetje overprijst in de periode dat wij er waren waardoor de prijs/kwaliteit verhouding wat doorgeslagen was.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2023

Beoordeeld op 20 december 2023

Vriendelijk ontvangst bij aankomst, we kregen goede tips om Brugge te ontdekken. Ruime kamer die tot in de puntjes schoon was, pluspunt was het koffie/thee apparaat op de kamer, koffie cups en theezakjes met suiker en melk aanwezig. Ontbijt zeer uitgebreid en alles heerlijk vers. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Rustige omgeving niet ver van het centrum, lopend 25 min. Top hotel!

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de super mooie woorden! Fijn om te horen dat jullie ervan genoten hebben!!

Beoordeeld op 15 december 2023

Wij hebben het heerlijk gehad in Hotel Velotel in Brugge. De kamer was heel netjes en het thema “fiets” vinden we erg leuk. We hadden een goed bed, er is een klein koelkastje, een koffieapparaat en ook de douche was erg fijn. In het restaurant heerst een zeer gezellige sfeer, en het ontbijt was fantastisch. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel is het centrum van Brugge makkelijk te bereiken met de bus. Tijdens de Kerstmarkt reden de bussen gratis en binnen een paar minuten ben je in het prachtige centrum. Al met al een goede keus en wij komen zeker nog en keer terug.

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de super mooie woorden! Wij kijken er alvast naar uit om jullie opnieuw te mogen verwelkomen! :)

Beoordeeld op 13 december 2023

Iets buiten het centrum ligt dit leuke hotel, met gratis parkeren. Ontvangst was goed en vriendelijk. Wij kregen een hotelkamer die erg basic was, maar wel netjes en schoon. Douchen is in een bad. Het ontbijtbuffet in het restaurant is verzorgd, uitgebreid en lekker. Bij de avondmaaltijden is er voldoende keuze. We kregen grote porties en we hebben lekker gegeten.
Alle personeelsleden zijn overal erg vriendelijk en en behulpzaam .

Datum van verblijf: december 2023

Dank je wel voor de fantastische woorden! Hopelijk tot de volgende keer!

Beoordeeld op 20 november 2023 via mobiele applicatie

Perfect verblijf gehad! We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen met onder andere leuke restaurantjes en dergelijke. Kamer zag er netjes en schoon uit. Had alles wat we nodig hadden. De ligging van het hotel en het parkeren was prima. Het restaurant had vriendelijk en vlot personeel en het eten en drinken was gewoon goed.

Op mijn verjaardag kreeg ik bij het ontbijt een lief verjaardagskaartje, een leuk plekkie bij de openhaard en een cava'tje. Erg attent!

Kamertip: Vraag het personeel om bezienswaardigheden, activiteiten en eet- en drinkgelegenheden, ze helpen je graag en goed.
Datum van verblijf: november 2023
Hotel Velotel, Eigenaar van Hotel Velotel Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2023

Dank je wel voor de hele mooie woorden! Wat zijn we blij om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf én van uw verjaardag! Hopelijk tot de volgende keer!