Gratis annuleren tot 06/08/21
Expedia.com146 US$
eDreams146 US$
CheapTickets146 US$
Beoordeeld op 12 juni 2021 via mobiele applicatie

Heel warme welkom door de gastvrouw. Fantastisch uitgebreid ontbijt met eigen versgebakken brood en huisgemaakte zalm en paté. De Ballooning kamer is zeker aan te bevelen (jacuzzi). De kamers zijn proper en verzorgd. Alles is aanwezig voor een gezellig verblijf. Zelfs voor de moto werd aangeboden om deze binnen te zetten, hoewel dit niet nodig was omdat het hotel zich bevindt temidden het groen

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 15 maart 2021

Zeer vriendelijk ontvangen in een huiselijke omgeving. Lekker gegeten en goed geslapen. De muziek op de kamer is een leuke extra. Lekkere koffie en streekproducten bij het ontbijt. Wij komen nog eens terug!

Beoordeeld op 15 maart 2021

goede ontvangst met drankje door zeer vriendelijke en gedienstige dame, goede kamer, heerlijk ontbijt keuze ten over met zelf gemaakte producten, super diner, voor ons niets negatief. wij zouden dit hotel zeker kunnen aanraden.

Beoordeeld op 14 maart 2021

Een heel leuk en gezellig hotel met echt een huiselijke sfeer. Bij aankomst ontvangen door hun lief hondje en meteen een drankje aangeboden gekregen. Heel sympathieke en vriendelijke eigenaars. Zowel het avondeten als ontbijt waren super lekker!! Door covid werd het eten op de kamer gebracht door een garcon, niets op aan te merken! De kamer was ook top! Een groot kingsize hemelbed, aansluitende badkamer was fantastisch met een heel groot bad! Zeker en vast een aanrader!!

Beoordeeld op 13 maart 2021

Warm onthaal, zeer luxueuze kamer met alles erop en eraan, eten was subliem! Verse streekproducten en zeer verfijnde keuken! Het was gastronomisch top. We voelen ons volledig herbronnen. Ook de wellness was top!