“Pareltje van Brugge”

Geclassificeerd als nr. 11 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 10 - € 25
Keukens: Internationaal
10 februari 2024 beoordeeld

Het personeel was supervriendelijk en de koffies zijn super lekker. Het terras is echt prachtig en het restaurant heeft een heel aangename sfeer. Zal hier zeker vaker komen! Het pareltje van Brugge. Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer

29 december 2023 beoordeeld

Lekkere, verse salade met garnaal kroketten.
Vlotte bediening.
Zaak om terug te komen.
Netjes en heel vriendelijk

Datum van bezoek: december 2023
18 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en verzorgd eten, eerlijke prijs/kwaliteit, supervriendelijke bediening, aangename sfeer.
Spijtig dat het regende want het terras aan het water leek ons zalig bij beter weer! Dus zullen nog eens terug moeten komen 😉

Datum van bezoek: november 2023
6 november 2023 beoordeeld

heel vriendelijk personeel, heel gezellig zaakje. Echt een aanrader, zeker prijs kwaliteit in hartje Brugge. Een verborgen pareltje.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
31 oktober 2023 beoordeeld

Mooie plek, helaas viel het eten erg tegen moussake en vleesstoofpotje was meer saus dan vulling erin. Stoofpotje zaten 2 kleine stukjes vlees in ter grote van een dubbelsteen. In de moussaka geen aubergine of aardappelen bijna te bekennen. Gelukkig kregen we nog redelijk wat friet erbij, maar daarvoor ga je niet uiteten en betaal je niet de hoofdprijs. We zijn met honger weer vertrokken en ergens anders maar gaan eten.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Opus Latino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Opus Latino geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.