“Verrassing ”

Geclassificeerd als nr. 12 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 10 - € 25
Keukens: Internationaal
29 december 2023 beoordeeld

Lekkere, verse salade met garnaal kroketten.
Vlotte bediening.
Zaak om terug te komen.
Netjes en heel vriendelijk

Datum van bezoek: december 2023

18 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en verzorgd eten, eerlijke prijs/kwaliteit, supervriendelijke bediening, aangename sfeer.
Spijtig dat het regende want het terras aan het water leek ons zalig bij beter weer! Dus zullen nog eens terug moeten komen 😉

Datum van bezoek: november 2023
6 november 2023 beoordeeld

heel vriendelijk personeel, heel gezellig zaakje. Echt een aanrader, zeker prijs kwaliteit in hartje Brugge. Een verborgen pareltje.

• Sfeer
31 oktober 2023 beoordeeld

Mooie plek, helaas viel het eten erg tegen moussake en vleesstoofpotje was meer saus dan vulling erin. Stoofpotje zaten 2 kleine stukjes vlees in ter grote van een dubbelsteen. In de moussaka geen aubergine of aardappelen bijna te bekennen. Gelukkig kregen we nog redelijk wat friet erbij, maar daarvoor ga je niet uiteten en betaal je niet de hoofdprijs. We zijn met honger weer vertrokken en ergens anders maar gaan eten.

16 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek! Sfeervol, uitzicht op het water, knus en schoon! Waren van plan een pizza te eten maar hebben door eerdere reviews gekozen voor stoofvlees in abdijbier en ribbetjes gegaard op kersenhout. We hebben heerlijk gegeten: Mooie portie, smaakvol en geserveerd met friet en salade. Een aanrader! Vriendelijke bediening was er ook!

Reizigers die Opus Latino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Opus Latino geweest? Deel je ervaringen!