“verborgen parel”

Geclassificeerd als nr. 11 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 10 - € 25
Keukens: Internationaal
6 november 2023 beoordeeld

heel vriendelijk personeel, heel gezellig zaakje. Echt een aanrader, zeker prijs kwaliteit in hartje Brugge. Een verborgen pareltje.

• Sfeer

31 oktober 2023 beoordeeld

Mooie plek, helaas viel het eten erg tegen moussake en vleesstoofpotje was meer saus dan vulling erin. Stoofpotje zaten 2 kleine stukjes vlees in ter grote van een dubbelsteen. In de moussaka geen aubergine of aardappelen bijna te bekennen. Gelukkig kregen we nog redelijk wat friet erbij, maar daarvoor ga je niet uiteten en betaal je niet de hoofdprijs. We zijn met honger weer vertrokken en ergens anders maar gaan eten.

16 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek! Sfeervol, uitzicht op het water, knus en schoon! Waren van plan een pizza te eten maar hebben door eerdere reviews gekozen voor stoofvlees in abdijbier en ribbetjes gegaard op kersenhout. We hebben heerlijk gegeten: Mooie portie, smaakvol en geserveerd met friet en salade. Een aanrader! Vriendelijke bediening was er ook!

8 september 2023 beoordeeld

Een enorm gezellige avond gehad, hele vriendelijke mensen die goedlachs zijn. Het eten was heerlijk, 1 van de beste ribbetjes die ik ooit heb gegeten!
Ook heel gezellig aan het fonteintje buiten!
Tip: geen witte kleren aandoen, voor de smosserd onder ons

Datum van bezoek: augustus 2023
1 september 2023 beoordeeld

Mooie plek op het terras aan het water.
Vriendelijke en snelle bediening
Lekker gegeten en goede prijs

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die Opus Latino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Opus Latino geweest? Deel je ervaringen!