“Heerlijke verrassing”

Geclassificeerd als nr. 11 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 10 - € 25
Keukens: Internationaal
16 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek! Sfeervol, uitzicht op het water, knus en schoon! Waren van plan een pizza te eten maar hebben door eerdere reviews gekozen voor stoofvlees in abdijbier en ribbetjes gegaard op kersenhout. We hebben heerlijk gegeten: Mooie portie, smaakvol en geserveerd met friet en salade. Een aanrader! Vriendelijke bediening was er ook!

Datum van bezoek: oktober 2023

8 september 2023 beoordeeld

Een enorm gezellige avond gehad, hele vriendelijke mensen die goedlachs zijn. Het eten was heerlijk, 1 van de beste ribbetjes die ik ooit heb gegeten!
Ook heel gezellig aan het fonteintje buiten!
Tip: geen witte kleren aandoen, voor de smosserd onder ons

1 september 2023 beoordeeld

Mooie plek op het terras aan het water.
Vriendelijke en snelle bediening
Lekker gegeten en goede prijs

16 augustus 2023 beoordeeld

Aangename ontvangst, vlotte vriendelijke bediening, mooi terras aan water, het eten ook lekker, pizza, stoverij heel geslaagd met het abdijbier , gerookte zalm. Iedereen was heel tevreden aan onze tafel. Alles heel betaalbaar. Een foutje bij het opnemen van de bestelling is meteen rechtgezet nadien. Een plaats die je altijd eens mag doen in Brugge 👍

• Sfeer
15 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, correcte bediening, lekkere bruschetta en pasta. Niet te duur, prijs kwaliteit zeker oké. Komen nog eens terug.

Reizigers die Opus Latino bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Opus Latino geweest? Deel je ervaringen!