“Boeiende walking tour in Brugge!”
Beoordeling van Can You Handle It? Tours

Can You Handle It? Tours
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Eten en drinken in Brugge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige walking tour gehad dankzij Mike Goudeseune! Hij vertelt heel enthousiast en betrekt het publiek bij zijn verhalen. Hierdoor werd het heel levendig. Een top guide!

8 juni 2016 beoordeeld

Als afsluiter van ons laatste jaar Spaans boekten we een rondleiding in Brugge met een native speakster. Sonia is ons erg goed bevallen tijdens deze korte maar krachtige wandeling door Brugge. 's Avonds (6-8) bleek het ideale moment te zijn: weinig volk en mooi weer, meer moet dat niet zijn.

23 mei 2016 beoordeeld

Een namiddag door Brugge met tourgids Steve is niet alleen interessant en leerrijk maar ook fun, gewoon een fantastische namiddag beleefd.
Ik zou het iedereen aanraden om deze tour te plannen tijdens hun verblijf in Brugge.
Can you handel it? Well they sure can!

16 mei 2016 beoordeeld

Wij hebben een hele leuke middag gehad met Lucy. Door de vele nationaliteiten was de tour in het Engels, maar het was goed te volgen en we zijn op veel plekken geweest, waar we anders niet zomaar hadden gekomen. Een hele leuke ervaring met mooie bezienswaardigheden en bijpassende verhalen die het verhaal achter deze bezienswaardigheden uitleggen.

Bekijk meer beoordelingen
23 januari 2016 beoordeeld

Onwijs hard gelachen met onze tourgids Steve. Enthousiast, vrolijk, en gelukkig wist hij ook nog iets over de stad. Oh en omdat het moest: Steve is cool!

Reizigers die Can You Handle It? Tours bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Can You Handle It? Tours geweest? Deel je ervaringen!