Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk genieten

Boven een chocolade winkel zit een tearoom, lekker kneuterig en oubollig maar een heerlijke sfeer ... meer lezen

Beoordeeld op 30 april 2019

Oostende, België
via mobiele applicatie
Lees alle 1.075 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brugge
vanaf 45,48 US$
vanaf 44,35 US$
vanaf 14,86 US$
vanaf 10,80 US$
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier chocolade melk gedronken en een hartenwafel geëten. Het was subliem! Zo klein en gezellig boven met weliswaar maar een paar tafeltjes. De bediening was vlot en behulpzaam, onze hond mocht mee aan de tafel! Een must-do als je in Brugge bent en iets om misschien wel iedere keer opnieuw te doen. Hmmm chocolade...

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2018

Een volledige menukaart voor allemaal soorten chocola en chocolademelk. We hebben voor een bijzondere chocolademelk met chilipeper en gember gekozen (de chili versterkt de chocoladesmaak) en donkere chocolade met passievrucht. Beide chocolademelken bleken forse kommen met hete melk te zijn en chocolate chips in een bakje van chocola. De bediening legde netjes uit hoe het werkte en waarschuwde voor de chili. Naast de chocolademelk kregen we nog een los stukje chocola en een koekje, maar de chocolademelk zelf was al genoeg voor een kleine lunch. Het was heerlijk.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 14 maart 2018

Een dagje in Brugge ,
Dan kun je niet voorbij de chocolade winkeltjes.
Dat moet je proeven .
Vriendelijke ontvangst in een mooi oud winkel vol met lekkere chocolade.
Prachtig .

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 8 december 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk! Er is geen minimum bonbon aankoop, wat voor mij ultieme service is in Brugge. Al het leukst in chocolavorm en al het lekkers is er te koop . Ze laten je lekker rustig door de winkel heen snuffelen. Een van mijn favoriete chocolade winkeltjes in Brugge.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Gezellig en authentiek, tearoom boven de winkel. Heerlijke wafels, chocola dingen en lekkere thee specialiteiten. Niet duur vergeleken met andere tentjes.

Datum van activiteit: september 2017