Vandaag geopend: 15:00 - 23:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Altijd gezellig

Een dagje Brugge en een biertje drinken bij café Rose Red gaan hand in hand. Even weg van de ... meer lezen

Beoordeeld op 20 augustus 2018
Clairetje
Terneuzen, Nederland
Top cafe

Verborgen parel in Brugge. Typisch oud café met een leuk binnenkoertje met terrasverwarming. Zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 5 augustus 2018

vanaf 9,30 US$
vanaf 23,20 US$
vanaf 25,50 US$
Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Heel gezellig cafe! Heel ruime keuze aan biertjes!! Leuke sfeer, heel leuk met de rozen aan het plafond. Leuk personeel. En elke avond super druk! Top!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een genot net buiten de toeristische drukte van de Markt. Heerlijk klein, knus, gezellig, traditioneel Belgisch biercafe. Hebben een aantal mooie en bijzondere bieren op de kaart staan en de bediening is zeer bekwaam, vriendelijk en snel. Het is dat de kinderen het beu waren anders hadden we hier nog uren kunnen zitten!!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Met vriendinnen hier een avond doorgebracht. Bediening is goed, kunnen je veel vertellen over de verschillende bieren. Gezellige sfeer! Een echte aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gezellig café waar je snel wordt geholpen aan een goed biertje. Wij hadden een degustatieplankje (4x 15cl biertjes voor 10 euro). Aanrader!!!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017

leuke ontdekking, super gezelliige kroeg met enorm aanbod aan bieren, met focus op speciale, zeldzame of unieke bieren. zeer gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. aanrader voor wie eens iets anders wil. wij komen zeker nog terug

Datum van activiteit: juni 2017