“Heerlijk romantisch”

Café Rose Red
Geclassificeerd als nr. 2 van 44 Nachtleven in Brugge
Attractiegegevens
30 november 2017 beoordeeld

Zoals het Brugge betaamt betreft dit een historisch pand met een heerlijk romantisch biercafé'tje. Mooie bierkaart met bijna uitsluitende Belgische bieren, wel te duur geprijsd. Een achttal bieren van 't vat. Wij hadden een zeer goede bediening. Rustige jazz- en oldiesmuziek op de achtergrond. Geen parking in de buurt.

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig cafe! Heel ruime keuze aan biertjes!! Leuke sfeer, heel leuk met de rozen aan het plafond. Leuk personeel. En elke avond super druk! Top!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een genot net buiten de toeristische drukte van de Markt. Heerlijk klein, knus, gezellig, traditioneel Belgisch biercafe. Hebben een aantal mooie en bijzondere bieren op de kaart staan en de bediening is zeer bekwaam, vriendelijk en snel. Het is dat de kinderen het beu waren anders hadden we hier nog uren kunnen zitten!!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vriendinnen hier een avond doorgebracht. Bediening is goed, kunnen je veel vertellen over de verschillende bieren. Gezellige sfeer! Een echte aanrader!

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig café waar je snel wordt geholpen aan een goed biertje. Wij hadden een degustatieplankje (4x 15cl biertjes voor 10 euro). Aanrader!!!

Reizigers die Café Rose Red bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Café Rose Red geweest? Deel je ervaringen!