“Gezellige plek”

't Gezelleke
Geclassificeerd als nr. 85 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
19 maart 2019 beoordeeld

Lekker eten! Ze doen ook vegetarisch op aanvraag. Ook vaak speciale eetavonden zoals kreeftavond, heel fijn om mee te maken. Zeker een bezoekje waard. Ook dichtbij het Guido Gezelle museum.

Datum van bezoek: februari 2019

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten er op een donderdagavond en we hadden gereserveerd, wat uiteindelijk niet nodig bleek in deze periode.
Beperkt menu-aanbod, maar wat aangeboden werd, was uitstekend.
Aangename en vrij vlotte bediening.

Datum van bezoek: februari 2019
2 januari 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, wel weer in het Engels en snel overgeschakeld naar het Nederlands. Mooie kaart en lekkere gerechten. Goede prijs/kwaliteit verhoudingen en prima sfeer

Datum van bezoek: december 2018
27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten, lekker veel voor een normale prijs. Zeker een aanrader voor een klein aantal te dineren. Het personeel was vriendelijk en snel ondanks de drukte!

Datum van bezoek: december 2018
21 september 2018 beoordeeld

Nu al enkele keren een geweldige avond beleefd in 't Gezelleke.
Zeer aangenaam kader, niet zo'n grote kaart maar al wat ik al gegeten heb was heel lekker. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de bouillabaisse, overheerlijk.
Ik ga er zeker terug!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die 't Gezelleke bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Gezelleke geweest? Deel je ervaringen!