“altijd vriendelijk en heel lekker”
Beoordeling van Sale et Sucre

Sale et Sucre
Geclassificeerd als nr. 23 van 52 Dessert in Brugge
Keukens: Café
25 november 2018 beoordeeld

Wij gaan er regelmatig langs om een koffietje of een hapje. De hond is er altijd bij en altijd welkom. Wij worden altijd vriendelijk ontvangen. De koffie is er heerlijk, het eten is er super en eerlijk van prijs. Ook onze hond krijgt er altijd een koekje. Dit is net dat tikkeltje meer dat maakt dat we er terug gaan !
Een aanrader dus voor wij Brugge wil bezoeken !

Datum van bezoek: november 2018

17 november 2018 beoordeeld

Een aanrader in de Brugse winkelstraat.
Klein maar gezellig en een bijzonder vriendelijk onthaal.
De wafel en appeltaart vers en super lekker.
Er is ook een lunchkaart met onder meer quiches, die komen we binnenkort zeker eens proeven.

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld

Altijd leuk om te gaan lunchen in sale er sucre als we in Brugge zijn! Vriendelijke bediening, gezellig interieur, lekker eten! Onlangs zelfs ontdekt dat er eenmaal in de maand in de avond iets kan genuttigd worden. Iedereen eet dan hetzelfde. Ook dit voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terechtgekomen voor lunch. Zag er klein en sympathiek uit. 2 jonge mensen die je direct thuis doen voelen door hun hartelijkheid. Beperkte kaart voor lunch met quiches, salades à la minute bereid. In namiddag pannenkoeken. Jonge ondernemende mensen die verse producten gebruiken en vriendelijk en hartelijk zijn moeten we aanmoedigen! Een pluim.

Datum van bezoek: juli 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk knus zaakje, met sfeervolle muziek. Zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten (luchtige pannenkoek en heerlijke aardbeien) !!!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Sale et Sucre bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Sale et Sucre geweest? Deel je ervaringen!