“Top chauffeur en heel mooie rit door Brugge”
Beoordeling van City Tour

City Tour
Geclassificeerd als nr. 22 van 48 Tours in Brugge
Type: Stadstours, Tours
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Beschrijving eigenaar: "City Tour" biedt u een prachtige rondleiding langs de mooiste plekjes van de stad. In 50 minuten tonen wij u de voornaamste bezienswaardigheden.
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met de familie eens de toerist in eigen land uit gehangen met het busje van Citytour. Een heel leuke chauffeur die heel goed zijn best doet om ons alles goed te tonen en de tijd te geven om alles goed te bekijken. Heb dingen gezien die ik niet kende van Brugge. Gaf ons zelf een paar tips om te winkelen en leuke terrasjes te doen, er kon zelf af en toe een grapje af.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben op plaatsen geweest die we ondanks, diverse eerdere bezoeken, nog niet kenden met ook de historische achtergrond inclusief duidelijke uitleg in het Nederlands of taal naar keuze.

21 augustus 2017 beoordeeld

Aangekomen op de Grote Markt viel ons oog op het busje van City Tour. Na enig twijfelen besloten we toch de tour te maken, en we hebben daar geen moment spijt van gehad. Het zonnetje scheen en we hebben informatie gehoord en gebouwen gezien die we anders misschien niet hadden gezien. Kortom, een uitstekende manier om in 50 minuten meer van Brugge te weten te komen. De prijs is wel even slikken: € 20 per persoon maar je krijgt zeker waar voor je geld.

14 oktober 2016 beoordeeld

Voor wie iets minder goed te been is, is dit een geweldig alternatief. Je komt op de bekendste plekken in het centrum én je kan de afstanden naar de verschillende musea beter inschatten. Het duurt 50 minuten en de uitleg is duidelijk. Niet goedkoop: 20 euro voor volwassenen, maar je krijgt 2 euro korting met een kaartje van het hotel. Bij minder vrolijk weer is dit leuker dan een boottrip...

Bekijk meer beoordelingen
8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag met de Citytoer een rondrit gemaakt van een uur.
Heerlijk omdat het zo warm was.
Doordat ik van het hotel kortingsbonnen meegekregen had scheelde dat 10 procent op de prijs van 20 euro.
De chauffeur nam alle tijd voor ons en stopte vaak zodat je foto's kon nemen.
Ook kon je een koptelefoon opzetten waarbij je in 20 talen kon luisteren naar alle attracties waar we langsreden.
Ook leuk om met kinderen te doen.

Reizigers die City Tour bekeken, bekeken ook

In City Tour geweest? Deel je ervaringen!