Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gezellige drukte, leuke terrasjes waar het goed toeven was.

Relaxed gewandeld door het centrum, mooie gevels , prachtige kerken. Op de Markt een terrasje ... meer lezen

Beoordeeld op 3 november 2018
WienB1
Leuk voor een snelle update over de stad

Prima bus. Leuke audio tour. Genoeg te zien. Maar als je tijd hebt en het is niet zo koud dan is ... meer lezen

Beoordeeld op 30 april 2018
618harmv
via mobiele applicatie
Lees alle 215 beoordelingen

Beoordeeld op 21 augustus 2017

Aangekomen op de Grote Markt viel ons oog op het busje van City Tour. Na enig twijfelen besloten we toch de tour te maken, en we hebben daar geen moment spijt van gehad. Het zonnetje scheen en we hebben informatie gehoord en gebouwen gezien die we anders misschien niet hadden gezien. Kortom, een uitstekende manier om in 50 minuten meer van Brugge te weten te komen. De prijs is wel even slikken: € 20 per persoon maar je krijgt zeker waar voor je geld.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2016

Voor wie iets minder goed te been is, is dit een geweldig alternatief. Je komt op de bekendste plekken in het centrum én je kan de afstanden naar de verschillende musea beter inschatten. Het duurt 50 minuten en de uitleg is duidelijk. Niet goedkoop: 20 euro voor volwassenen, maar je krijgt 2 euro korting met een kaartje van het hotel. Bij minder vrolijk weer is dit leuker dan een boottrip...

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

Vanmiddag met de Citytoer een rondrit gemaakt van een uur.
Heerlijk omdat het zo warm was.
Doordat ik van het hotel kortingsbonnen meegekregen had scheelde dat 10 procent op de prijs van 20 euro.
De chauffeur nam alle tijd voor ons en stopte vaak zodat je foto's kon nemen.
Ook kon je een koptelefoon opzetten waarbij je in 20 talen kon luisteren naar alle attracties waar we langsreden.
Ook leuk om met kinderen te doen.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 17 februari 2016

Met deze busjes kan je een rondrit maken in Brugge,je rijd voorbij de bekendste plaatsen ,met de nodige uitleg in de taal die je zelf kiest dit is via een koptelefoon,in de winter valt dit mee,in de zomer verkies ik dan een romantische koets met paarden, waarbij je uitleg krijgt van de koetsier.

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 6 april 2015

We hadden gelukkig een zeer goede chauffeur met een en al uitleg wat er onderweg te zien was en wat er tebeleven valt in brugge, het begon al met de uitleg van de scheve kerktoren, en dit ging een uur door, ook handig waren de oordopjes.

Datum van activiteit: april 2015