“Goed voor dineren”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
1 oktober 2020 beoordeeld

Oesters waren prima, mosselen met Rochefort waren erg lekker. Er had misschien iets meer Pernod gemogen in de "Mosselen Pernod". De huiswijn is echter een enorme afrader, smaakt namelijk naar appelsap.

Datum van bezoek: september 2020

19 september 2020 beoordeeld

Helaas nergens nog plaats om te dineren.
Dan maar op zoek naar een gelegenheid die wel nog een plaatsje had voor twee.
Het voorgerecht dat ging nog duo van kroketjes.
Alhoewel je de garnalen ver moest zoeken in de kroket.
Ikzelf had Provençaalse mosselen en ging er vanuit als het restaurant het in zijn naam heeft, kan het niet slecht zijn.
Nochtans een kwak tomatensaus boven op de mosselen natuur gegooid is bij mij de 5€ meer niet waard!
Idem voor de mosselen met look
Nee volgende keer reserveren waar het wel goed is☝

Datum van bezoek: september 2020
10 augustus 2020 beoordeeld

Ik noem deze zaak één der toeristenvallen van Brugge.
Een betaalbare menu.
Maar te weinig (diepvries)-frieten, geen volledige portie mosselen (in diep bord), niet echt lekkere mosselen.
En de drank zeer duur.
Bediening vriendelijk maar hij had last met Nederlands.

Datum van bezoek: augustus 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestelling verkeerd opgenomen, bediening chaotisch, eten niet volledig gaar en als kers op de taart 226 euro aangerekend in plaats van 71.
Zelfs de ene ster niet waard.

Datum van bezoek: juli 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wil de negatieve commentaren die ik hier lees toch even counteren. Wij hebben hier lekker genoten van scampi, garnaalkroketten, steak, vispannetje, mosselen en konijn. Alles conform de verwachtingen. Dit is een OK restaurant met OK bediening en OK eten.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Mosselkelder bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In De Mosselkelder geweest? Deel je ervaringen!