“Superavond met heerlijk eten en een ober met humor”
Beoordeling van De Mosselkelder

De Mosselkelder
Geclassificeerd als nr. 311 van 813 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond met een groep van 28 personen gegeten in De Mosselkelder. We hadden de gehele kelder voor ons alleen. Iedereen heeft à la carte kunnen eten. Ondanks de grote groep heeft niemand lang op zijn gerechten moeten wachten. Alleen maar positieve reacties van de gasten gehoord. De ober had humor en voelde de groep goed aan. Als je om een leesbril vroeg, kreeg je een waterpas. Toen de koekjes bij de koffie "op" waren, kreeg je een gegrilde drumstick. We hebben daar van 19.00 uur tot 00.15 uur gezeten en werden absoluut niet "weggekeken". Op de vraag hoe laat zij sluiten werd geantwoord "zodra u vertrekt". Kortom we hebben een superavond gehad met heerlijk eten. Onze complimenten! We komen zeer zeker een keer terug.

Datum van bezoek: september 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Staat als beste mosselrestaurant op internet, maar je wordt er als toerist behandeld. Eens maar nooit weer. Bevroren soesjes als dessert was de druppel van een mislukt menu.

Datum van bezoek: augustus 2018
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke mosselen met look gegeten in het oude hart van Brugge. Met een heerlijke Brugse triple. Bediening was vlot en netjes. Best wel cosy in de gewelven. Ook buiten is het prima te doen en van alles te zien. De visbanken op 100 meter. Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima terrasje om een drankje te drinken. Je kan hier pinnen wat makkelijk is voor de toerist.

We hadden al gegeten, maar de mossels zagen er heerlijk uit.

Datum van bezoek: juli 2017
16 augustus 2016 beoordeeld

Prima mosseltjes gegeten op het teras vd mosselkelder. Bediening is op z'n brugs, wat onbehouwen dus, maar hebben wel oog voor detail en zijn correct. Prijzen zijn zeer redelijk

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die De Mosselkelder bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Mosselkelder geweest? Deel je ervaringen!