“Geweldig!!”

Casa Patata
Geclassificeerd als nr. 10 van 19 Snelle hap in Brugge
Keukens: Belgisch
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagje Brugge; overal druk en duur. Dit is een fantastisch alternatief als je niet heel duur uit wilt zijn voor eten. We werden heel snel bediend en alles was zeer goed gebakken. Met daarbij een vriendelijk gezellige bediening en een mooi uitzicht op de rivier (je kunt fijn op het muurtje zitten), is het een absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

16 juni 2018 beoordeeld

Ondanks dat ik een puntzak had was er weinig Belgisch aan. Geen Vlaamse frieten en geen Belgische mayonaise. Redelijk onverzorgd.

Datum van bezoek: juni 2018
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de stadswandeling even een korte lunchpauze gehouden bij Cast Patata. In vergelijking tot de terrasjes even verder op vallen de prijzen erg mee. Patat hebben we wel eens beter gegeten. Kroket en frikandel waren lekker. Niet overdreven goed, maar ook niet slecht. Prima stop voor een korte lunch.

Datum van bezoek: september 2017
26 juli 2016 beoordeeld

Smakeloze diepvriesfrieten, stoofvleessaus zonder enig spoor van stoofvlees, een onvolledige Bicky Burger (zonder ajuintjes en augurk)... één van de slechtste frituren die ik in lange tijd ben tegengekomen. Daarenboven zijn de prijzen om van achterover te vallen (1 middel met 'stoofvlees'saus en 2 Bicky's: 12,5 EUR). Met een middel friet en een burger heb je trouwens maar net gegeten... Absoluut geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016
25 maart 2016 beoordeeld

Hadden we de resensies maar eerder gelezen!! De satesaus was uitgedroogd, inderdaad kleine vette stukjes friet en een oud broodje voor de hamburger (6,50) met een bediening van de gastheer wiens gezicht op onweer stond, en dan 26,50 afrekenen voor die paar snacks!!
thuis zou ik het niet eens opeten..

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Casa Patata bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Casa Patata geweest? Deel je ervaringen!