Vandaag geopend: 09:30 - 18:30

Meer info
vanaf 280,53 US$
Meer info
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Brugge bezoeken zonder een chocoladewinkel aan te doen is onmogelijk.
Je kan dan ook ineens naar de beste gaan The Chocolat Line van Dominique Persoone.
Mijn echtgenote die grote fan is was hier echt in de wolken.
Wij kochten hier dan ook van de lekkerste specialiteiten pralines en heerlijke chocolades met gember.
De smaak van de fondant chocolade alleen al, is echt buiten categorie.
Prachtige zaak ook trouwens.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie winkel/werk atelier van de gekende chocolatier. Vriendelijke bediening, iets prijziger, maar de kwaliteit en smaakervaring is het waard.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Wauw, wauw en nog een wauw! Voordat je hier binnen stapt ruik je al de chocolade/cacao en krijg je een voorproefje voor wat je binnen aantreft. Je kan de chocolatiers aan het werk zien en zien waar hun cacao vandaan komt. Hun pralines shop is waar walhalla voor chocolade liefhebbers met verrassende combinaties. Wij hebben ons doosje pralines in één dag opgegeten!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Dominique Persoons is de man die bij de Inca's en de Azteken een extra chocolade studie heeft gemaakt. Daardoor creeërt hij pralines met smaken die je nergens anders kunt proeven. Als ik goed ben ingelicht heeft hij ook zelf enkele cacao bonen plantages en werkt hij meet de cacao boeren volgens het principe van de fair trade.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooie creaties en super smaakvol. De keuze is reuze en je proeft de liefde. Dit is echt wel de lekkerste van alle zaken in Brugge

Datum van activiteit: april 2019