Vandaag geopend: 09:30 - 18:30

Meer info
vanaf 280,53 US$
Meer info
Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

Zware teleurstelling - mooi van buiten -1 keer binnen draait ALLES rond verkoop - massa productie. Onvriendelijk personeel die alleen willen verkopen verkopen. Er zijn betere chocolade zaken in de stad.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 3 januari 2018

Iedere keer ik in Brugge kom loop ik voorbij al de aantrekkelijke en vast en zeker .ook lekkere chocoladewinkels om naar de chocolateline van Dominique Persoone te gaan. Zo lekker en ik hou nu eenmaal van de pralines met gewaagde smaken.
Bovendien is de winkel nu ook ingericht op z^n Persoons. Leuk en leerrijk als je geïnteresseerd bent in de cacaobonen en de verwerking tot allerlei heerlijke chocolades.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2017

heerlijke chocolade met verschillende smaken soms heel verrassend en speciaal, je ziet ze de chocolade maken,prachtige zaak met mooie etalage en als blikvanger binnen de halve auto tegen een muur, vriendelijk personeel zeer klantvriendelijk
je ruik, ziet en proeft gewoon de chocolade

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Ga je naar Brugge dan denk je aan veel maar ook zeker aan Dominique Persoone. "There is nothing better than a friend, unless it is a friend with chocolate" deze chocolade is voor alle culinaire liefhebbers een must have! Wat een smaken... als je graag chocolade eet dan ga je hiermee in extase. Het is niet goedkoop maar zeker de moeite waard. Mijn volgende bezoek aan brugge = een bezoek aan The Chocolate Line. "What you see before you, my friend, is the result of a lifetime of chocolate"

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017

Dit is de ideale locatie om niet-alledaagse chocoladesmaken te kopen. Je betaalt er zeker een prijs voor, maar het is de moeite waard. De bacon-praline vond ik heerlijk! Ook het personeel is zeer klantvriendelijk! Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: juni 2017