“Geniaal”

Réliva
Geclassificeerd als nr. 15 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 69 - € 180
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: No nonsense, gezellig tafelen in het historisch centrum van Brugge. ​Lien en Cédric heten jullie van harte welkom!
25 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Pareltje in Brugge. Niet pretentieus maar gewoon goed, lekker en verzorgd eten. Porties in verhouding, tempo, sfeer, smaak. Alles past wonderbaarlijk bij elkaar.
Wijnen harmoniseren ook bij de gangen. Enkel minpuntje was de alcoholvrije Riesling. De rest was fantastisch

Datum van bezoek: juni 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2023

Bedankt voor de review 🥳

4 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel blij dat we deze rustige “hidden gem” in het anders toch wel drukke Brugge hebben ontdekt. Zalige lunch op zondag op het zonnige terras dat Mediterraans aanvoelde. Heerlijke gerechten in de borden, ik waardeerde erg de vanzelfsprekendheid van een vegetarisch menu terwijl de tafelgenoot van het andere menu genoot. Lekkere wijnen erbij met deskundige, vlotte toelichting. Ook fijne degustief leren kennen. Dank aan chef en maitre! We hebben genoten en komen terug.

Datum van bezoek: juni 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2023

Bedankt! 😊

2 juni 2023 beoordeeld

Het is reeds de 4de keer dat ik ga dineren in Reliva en telkens ben ik uitermate tevreden over de keuken, wijnen en service. Voorgerecht met asperges was top, tussengerecht van langoustines en bisque was fenomenaal. Hoofdgerecht was zeeduivel met veel groentjes en niets op aan te merken. De kokkin verzorgt haar gerechten tot in de puntjes, telkens voorzien van perfecte kruiding en veel groentjes. Bijpassende wijnen zijn goed gematched. Vlotte service en gemoedelijke sfeer. Ik kom zeker terug voor een 5de keer.

Datum van bezoek: juni 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2023

Bedankt! 🥰

7 mei 2023 beoordeeld

Zondagmiddag etentje voor verjaardag,je smaakpupillen worden tot op het hoogste geprikkeld.De presentatie was subliem,chapeau voor Chef Lien en Cedric die ons op een
hartelijke manier ontvangt.Tot een volgende keer

Datum van bezoek: mei 2023
Réliva Vandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2023

Bedankt! 🥰

25 april 2023 beoordeeld

Zondagavond heerlijk gedineerd bij Réliva. We namen het vegetarische menu met begeleidende wijnen. De gerechten waren indrukwekkend tot in de kleinste details, prachtige bord opmaak en heerlijke smaakcombinaties. Ook de geselecteerde wijnen pasten perfect bij de gerechten. De vriendelijke gastheer maakte voor ons de avond compleet. Een aanrader wanneer je in Brugge bent, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: april 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2023

Bedankt! 🤩

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!