“Voor de 4de keer een topervaring, de keuken wordt steeds verfijnder”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 13 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 69 - € 180
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: No nonsense, gezellig tafelen in het historisch centrum van Brugge. ​Lien en Cédric heten jullie van harte welkom!
2 juni 2023 beoordeeld

Het is reeds de 4de keer dat ik ga dineren in Reliva en telkens ben ik uitermate tevreden over de keuken, wijnen en service. Voorgerecht met asperges was top, tussengerecht van langoustines en bisque was fenomenaal. Hoofdgerecht was zeeduivel met veel groentjes en niets op aan te merken. De kokkin verzorgt haar gerechten tot in de puntjes, telkens voorzien van perfecte kruiding en veel groentjes. Bijpassende wijnen zijn goed gematched. Vlotte service en gemoedelijke sfeer. Ik kom zeker terug voor een 5de keer.

Datum van bezoek: juni 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2023

Bedankt! 🥰

7 mei 2023 beoordeeld

Zondagmiddag etentje voor verjaardag,je smaakpupillen worden tot op het hoogste geprikkeld.De presentatie was subliem,chapeau voor Chef Lien en Cedric die ons op een
hartelijke manier ontvangt.Tot een volgende keer

Datum van bezoek: mei 2023
Réliva Vandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2023

Bedankt! 🥰

25 april 2023 beoordeeld

Zondagavond heerlijk gedineerd bij Réliva. We namen het vegetarische menu met begeleidende wijnen. De gerechten waren indrukwekkend tot in de kleinste details, prachtige bord opmaak en heerlijke smaakcombinaties. Ook de geselecteerde wijnen pasten perfect bij de gerechten. De vriendelijke gastheer maakte voor ons de avond compleet. Een aanrader wanneer je in Brugge bent, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: april 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2023

Bedankt! 🤩

20 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2de maal gereserveerd bij Réliva en wederom een plezier op het bord.
Telkens opnieuw weet Lien ons te verrassen met een ongelofelijk smakenpallet.
Het interieur , de akoestiek ( ook niet onbelangrijk) alles top ! 👏

Datum van bezoek: maart 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2023

Dankuwel! 🥳

1 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Als fijnproevers genieten wij in het weekend vaak van een hoogstaand diner. Na de vele goeie recensies te lezen/horen over Réliva besloten wij hier eens langs te gaan. Wat een ervaring. Een waar kleuren pallet op ons bord gecombineerd met de meest verrassende smaken en combinaties. Meteen wordt duidelijk dat de ingrediënten niet verser kunnen. Met oog voor detail en volgens de regels van de kunst stelt de chef gerechtje per gerechtje samen. De bediening was top. We kregen de kans om nieuwe gins te proberen waar we nooit eerder van gehoord hadden. De zaalheer stond ons bij doorheen het hele menu met een perfect service en vlotte babbel. De zaak wordt gerund met liefde en passie! Voor ons een prachtige ontdekking in hartje Brugge. Dit wordt ons vaste stekje.

Datum van bezoek: december 2022
CDLVDP, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2023

Bedankt voor de mooie review! 👀

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!