“Weeral een belevenis”

Réliva
Geclassificeerd als nr. 13 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 69 - € 180
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: No nonsense, gezellig tafelen in het historisch centrum van Brugge. ​Lien en Cédric heten jullie van harte welkom!
7 mei 2023 beoordeeld

Zondagmiddag etentje voor verjaardag,je smaakpupillen worden tot op het hoogste geprikkeld.De presentatie was subliem,chapeau voor Chef Lien en Cedric die ons op een
hartelijke manier ontvangt.Tot een volgende keer

Datum van bezoek: mei 2023
Réliva Vandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2023

Bedankt! 🥰

25 april 2023 beoordeeld

Zondagavond heerlijk gedineerd bij Réliva. We namen het vegetarische menu met begeleidende wijnen. De gerechten waren indrukwekkend tot in de kleinste details, prachtige bord opmaak en heerlijke smaakcombinaties. Ook de geselecteerde wijnen pasten perfect bij de gerechten. De vriendelijke gastheer maakte voor ons de avond compleet. Een aanrader wanneer je in Brugge bent, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: april 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2023

Bedankt! 🤩

20 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2de maal gereserveerd bij Réliva en wederom een plezier op het bord.
Telkens opnieuw weet Lien ons te verrassen met een ongelofelijk smakenpallet.
Het interieur , de akoestiek ( ook niet onbelangrijk) alles top ! 👏

Datum van bezoek: maart 2023
Réliva Vandeputte, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2023

Dankuwel! 🥳

1 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Als fijnproevers genieten wij in het weekend vaak van een hoogstaand diner. Na de vele goeie recensies te lezen/horen over Réliva besloten wij hier eens langs te gaan. Wat een ervaring. Een waar kleuren pallet op ons bord gecombineerd met de meest verrassende smaken en combinaties. Meteen wordt duidelijk dat de ingrediënten niet verser kunnen. Met oog voor detail en volgens de regels van de kunst stelt de chef gerechtje per gerechtje samen. De bediening was top. We kregen de kans om nieuwe gins te proberen waar we nooit eerder van gehoord hadden. De zaalheer stond ons bij doorheen het hele menu met een perfect service en vlotte babbel. De zaak wordt gerund met liefde en passie! Voor ons een prachtige ontdekking in hartje Brugge. Dit wordt ons vaste stekje.

Datum van bezoek: december 2022
CDLVDP, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2023

Bedankt voor de mooie review! 👀

1 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, aangenaam vertoeven in een gezellig kader. Eerlijke keuken, verfijnd gebracht. Goede formule bijpassende wijnen bij de menu is zeker ook een pluspunt. Aanrader in Brugge.

Datum van bezoek: januari 2023

Thx! 🙏

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!