“Puur genieten...”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 24 van 724 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
4 weken geleden beoordeeld

Al van bij het betreden van het authentieke pand voelden we een ontspannen sfeer. Onze verwachtingen waren nochthans hoog gegrepen, vonden we zelf, maar mede door de gastheer die ons gezelschap met een zekere nonchalance naar onze tafel begeleidde voelden wij ons meteen op ons gemak. Naar gewoonte startten we met een 'aperitief maison'. Dit was het begin van onze culinaire reis. Een verrassend frisse mengeling van appelazijn met gin en tal van andere smaken. Je zou het niet verwachten maar deze drank vergezeld van een paar verrassende amuses was meteen een schot in de roos. We waren ervan overtuigd dat de gerechten op het seizoensmenu eveneens de beste keuze zou zijn..... En of.... Proficiat aan dit beloftevolle jonge paar. Doe vooral zo voort! Het was puur genieten van begin tot einde.

G & C.

Datum van bezoek: juni 2021
Réliva V, Owner van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dank u wel! Leuk dit te lezen. Groetjes Lien en Cédric

4 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ware verademing dit gezellige restaurantje in hartje Brugge!
Wij kozen voor het menu, mijn man de vis/vlees-formule, ikzelf het vegetarisch menu. Van de eerste (amuses) tot de laatste (dessert) hap genoten: heerlijke verse producten, mooie presentatie en topcombinaties. Een dikke pluim aan chef Lien voor de originele gerechten!! Ook de bediening was super: ongedwongen en heel vriendelijk. Komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2021
Réliva V, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2021

Super bedankt voor de mooie review! Hier doen we het voor :)
Groetjes

27 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, take away menu was heel verzorgd, alles mooi verpakt, de tijden om op te warmen waren juist, kortom: we gaan terug!

Datum van bezoek: maart 2021
Réliva V, Chef van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2021

Dank u wel voor de mooie beoordeling voor onze take away

14 februari 2021 beoordeeld

Takeaway maar je krijgt de essentie van Chef Liens creaties: harmonie op zijn puurst, een unieke smakencombinatie van de verse en eerlijke producten en zoals altijd zeer stijlvol gepresenteerd.
De perfecte handleiding zorgt ervoor dat elk gerechtje thuis ook zo op je bord komt. De door de sommelier van het huis geselecteerde Chateau Margilliere 2018 maakte onze Valentijnsavond perfect! Dank je wel aan het hele team van Réliva

Datum van bezoek: februari 2021
6 oktober 2020 beoordeeld

Zeer leuke locatie, het restaurant straalt rust en warmte uit. Het eten was er super! Wauw. Alleen al het hapje kwam binnen als een explosie in de mond. De toon was direct gezet en wij hadden zin in meer. Het voorgerecht (langoustines) waren super lekker. De saus was subliem. Meteen weer raak. Het hoofdgerecht was een topper en men dessert was verrassend lekker (geitenkaasijs met rabarber). Het concept, de natuurwijnen, het kader, alles klotpt! Doe zo verder! Je bent goed bezig.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.