“Een verademing!”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 19 van 723 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een ware verademing dit gezellige restaurantje in hartje Brugge!
Wij kozen voor het menu, mijn man de vis/vlees-formule, ikzelf het vegetarisch menu. Van de eerste (amuses) tot de laatste (dessert) hap genoten: heerlijke verse producten, mooie presentatie en topcombinaties. Een dikke pluim aan chef Lien voor de originele gerechten!! Ook de bediening was super: ongedwongen en heel vriendelijk. Komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2021
Réliva V, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Super bedankt voor de mooie review! Hier doen we het voor :)
Groetjes

27 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, take away menu was heel verzorgd, alles mooi verpakt, de tijden om op te warmen waren juist, kortom: we gaan terug!

Datum van bezoek: maart 2021
Réliva V, Chef van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2021

Dank u wel voor de mooie beoordeling voor onze take away

14 februari 2021 beoordeeld

Takeaway maar je krijgt de essentie van Chef Liens creaties: harmonie op zijn puurst, een unieke smakencombinatie van de verse en eerlijke producten en zoals altijd zeer stijlvol gepresenteerd.
De perfecte handleiding zorgt ervoor dat elk gerechtje thuis ook zo op je bord komt. De door de sommelier van het huis geselecteerde Chateau Margilliere 2018 maakte onze Valentijnsavond perfect! Dank je wel aan het hele team van Réliva

Datum van bezoek: februari 2021
6 oktober 2020 beoordeeld

Zeer leuke locatie, het restaurant straalt rust en warmte uit. Het eten was er super! Wauw. Alleen al het hapje kwam binnen als een explosie in de mond. De toon was direct gezet en wij hadden zin in meer. Het voorgerecht (langoustines) waren super lekker. De saus was subliem. Meteen weer raak. Het hoofdgerecht was een topper en men dessert was verrassend lekker (geitenkaasijs met rabarber). Het concept, de natuurwijnen, het kader, alles klotpt! Doe zo verder! Je bent goed bezig.

Datum van bezoek: oktober 2020
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijk!! Geweldige bediening, échte smaken en pure producten. De aperitief maison is super!!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.