“Gewoon heerlijk!! ”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 27 van 729 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijk!! Geweldige bediening, échte smaken en pure producten. De aperitief maison is super!!

Datum van bezoek: oktober 2020

30 augustus 2020 beoordeeld

Op aanraden van iemand die hier héérlijk genoten had, zijn we vandaag razend nieuwsgierig komen lunchen. Onthaal vriendelijk, stijlvol en veilig door enthousiaste jonge kelner. Meteen de kaarten, suggesties en aperospecialiteiten aangeboden. Zowel de met- als de zonder alcohol versies waren subliem van smaak en erg mooi gepresenteerd. Subliem hapje erbij van 42u gedroogde boerenkool. Alle gerechten die volgden waren zowel bio, kraakvers als seizoensgebonden; perfect gegaard en dito gekruid. Ik kon het niet laten om na het hoofdgerecht nog de veggie risotto te proeven. Een erg moeilijk gerecht, maar hier was het to perfection bereid, met aan tafel geraspte gerijpte lokale geitenkaas. De bediening van de moeder des huizes (dochter kookt in haar ééntje!) én van de erg attente jonge kelner verdient een gelijkaardige pluim! Super adres waar we zeker teruggaan.

Datum van bezoek: augustus 2020
GrandTour407198, Chef van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Wij doen ons best en als gasten dit weten te appreciëren doet ons deugd :) Altijd welkom!

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. De presentatie van de gerechten waren super, de smaken erachter maakten het plaatje echter niet compleet. Een bezoekje aan een restaurant is voor mij geslaagd als ik met een blij gevoel buiten ga, en dat was jammer genoeg niet het geval.

30 augustus 2020 beoordeeld

Door de uitstraling hadden we meer verwacht.
Het personeel was zeer sec en weinig sympathiek.
Zowel aperitief van het huis, als voorgerecht, als hoofdgerecht hadden een overdaad aan koriander-/citroensmaak.
De presentatie was zeer mooi maar dat kon de rest niet goedmaken.

21 juli 2020 beoordeeld

Wij komen hier heel regelmatig eten en toch slaagt Chef Lien er in om ons keer op keer te verrassen. Ik koos voor de tartaar van zeebarbeel en achteraf de mosseltjes... beide schotels waren perfect op smaak. De bediening is altijd even hartelijk en de wijnkeuzes voortreffelijk. Niet voor niets ons favoriete restaurant in Brugge!

Datum van bezoek: juli 2020
GrandTour407198, Chef-kok van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2020

Leuk om te horen dat jullie ervan genoten hebben. Wij doen het met passie en fijn om te horen dat jullie dit apprecieren.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!