“Schitterende ontdekking!”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 16 van 845 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier op een vrijdagmiddag komen lunchen na even zoeken op Tripadvisor. We hadden gelezen dat de nadruk op groenten en gezond koken lag en ook dat een jonge dame het fornuis bewaakt. Dit prikkelde onze nieuwsgierigheid en die werd naderhand volledig ingelost. De chef kookt met veel verfijning, kleur en smaken die heel goed combineren en naar voor komen. Vooral het hoofdgerecht met coquilles was een verrassend pallet van zuurtjes, zoetjes en hartelijke hartigheid. Dat was echt genieten! Er wordt ook een lunch aangeboden maar wij kozen de combinatie voorgerecht-hoofdgerecht die aangeboden wordt aan een vaste prijs. We dronken er geen aperitief maar gingen meteen voor een schitterende witte Elzasser die ons werd aangeraden door een joviale kerel. Een adres om zeker naar terug te keren!

Datum van bezoek: januari 2020

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met zeer lekkere gerechten en waarbij de uitbaters/het personeel zeer begaan zijn met de klanten

Datum van bezoek: november 2019
10 oktober 2019 beoordeeld

de mix veganistisch-traditioneel kan dus heel zeker, dit bewijst dit restaurant des te meer. Op uitnodiging van ons dochter Annelies (Dinner Sur terre - Torhout) kwamen we dit restaurant ontdekken en we hebben het ons geen seconde beklaagd ;-)

Datum van bezoek: oktober 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Bedankt voor deze mooie feedback.
Leuk dat jullie een fijne tijd en maaltijd hebben gehad bij ons.

28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw.. fantastisch gegeten! Prachtig opgediend, heerlijk en gezond eten, vriendelijke bediening met achter ieder gerecht een verhaal over hoe het is gemaakt en waar de ingrediënten vandaan komen. Een juweeltje!

Datum van bezoek: september 2019
EddyVandeputte, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Bedankt voor deze stijlvolle feedback.

25 september 2019 beoordeeld

Van de lunch genoten op de binnenplaats, prachtig terras en wat een bediening deze mensen weten hoe het moet. Alle gerechten super van smaak en wat een opmaak.
Verder een zeer uitgebreide wijnkaart met mooie wijen.
Een absolute aanrader wanneer u in Brugge bent.

Datum van bezoek: september 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Bedankt voor deze lovende woorden.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!