TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Verrassende keuken in een uitermate gezellige sfeer”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 13 van 834 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
4 weken geleden beoordeeld

de mix veganistisch-traditioneel kan dus heel zeker, dit bewijst dit restaurant des te meer. Op uitnodiging van ons dochter Annelies (Dinner Sur terre - Torhout) kwamen we dit restaurant ontdekken en we hebben het ons geen seconde beklaagd ;-)

Datum van bezoek: oktober 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor deze mooie feedback.
Leuk dat jullie een fijne tijd en maaltijd hebben gehad bij ons.

28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw.. fantastisch gegeten! Prachtig opgediend, heerlijk en gezond eten, vriendelijke bediening met achter ieder gerecht een verhaal over hoe het is gemaakt en waar de ingrediënten vandaan komen. Een juweeltje!

Datum van bezoek: september 2019
EddyVandeputte, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Bedankt voor deze stijlvolle feedback.

25 september 2019 beoordeeld

Van de lunch genoten op de binnenplaats, prachtig terras en wat een bediening deze mensen weten hoe het moet. Alle gerechten super van smaak en wat een opmaak.
Verder een zeer uitgebreide wijnkaart met mooie wijen.
Een absolute aanrader wanneer u in Brugge bent.

Datum van bezoek: september 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Bedankt voor deze lovende woorden.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier afgelopen zondag gedineerd en het was echt heel lekker. De vis was heerlijk. En het ziet er ook prachtig uit met eetbare bloemen en veel kruiden. Een aanrader

Datum van bezoek: september 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Bedankt voor deze mooie feedback.
Doet altijd deugd zoiets te lezen.

2 september 2019 beoordeeld

We kwamen voor de 1ste x bij Réliva. Wat een ontdekking. Vriendelijk onthaal en bediening maar bovenal een heerlijk eerlijke keuken. De smaken en afwerking waren werkelijk bijzonder. Dank voor de mooie avond. Rony Van Hove.

Datum van bezoek: augustus 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Bedankt voor deze mooie feedback.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!