TripAdvisor

Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 13 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
4 weken geleden beoordeeld

Van de lunch genoten op de binnenplaats, prachtig terras en wat een bediening deze mensen weten hoe het moet. Alle gerechten super van smaak en wat een opmaak.
Verder een zeer uitgebreide wijnkaart met mooie wijen.
Een absolute aanrader wanneer u in Brugge bent.

Datum van bezoek: september 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt voor deze lovende woorden.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier afgelopen zondag gedineerd en het was echt heel lekker. De vis was heerlijk. En het ziet er ook prachtig uit met eetbare bloemen en veel kruiden. Een aanrader

Datum van bezoek: september 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Bedankt voor deze mooie feedback.
Doet altijd deugd zoiets te lezen.

2 september 2019 beoordeeld

We kwamen voor de 1ste x bij Réliva. Wat een ontdekking. Vriendelijk onthaal en bediening maar bovenal een heerlijk eerlijke keuken. De smaken en afwerking waren werkelijk bijzonder. Dank voor de mooie avond. Rony Van Hove.

Datum van bezoek: augustus 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Bedankt voor deze mooie feedback.

16 augustus 2019 beoordeeld

Echt een ontdekking dit restaurant ! Super lekker gegeten, aangepaste wijnen in ieders prijsklasse, wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Bedankt voor deze lovende feedback.
Enorm leuk te lezen dat u genoten heeft van ons eten en onze zelf geïmporteerde wijnen.

Tot de volgende

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we op en top genoten van een uitgebreide en heerlijke lunch. We kozen voor de gerechtjes welke je samen deelt. Glutenvrij was geen probleem, zelfs bij de koffie krijg je glutenvrije zoetigheidjes!

Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
EddyVandeputte, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Bedankt voor deze positieve feedback.
Zeker onze avondkaart eens uit testen.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!