“Een Verborgen Parel in Brugge”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 13 van 828 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
3 weken geleden beoordeeld

We kwamen voor de 1ste x bij Réliva. Wat een ontdekking. Vriendelijk onthaal en bediening maar bovenal een heerlijk eerlijke keuken. De smaken en afwerking waren werkelijk bijzonder. Dank voor de mooie avond. Rony Van Hove.

Datum van bezoek: augustus 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor deze mooie feedback.

16 augustus 2019 beoordeeld

Echt een ontdekking dit restaurant ! Super lekker gegeten, aangepaste wijnen in ieders prijsklasse, wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Bedankt voor deze lovende feedback.
Enorm leuk te lezen dat u genoten heeft van ons eten en onze zelf geïmporteerde wijnen.

Tot de volgende

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we op en top genoten van een uitgebreide en heerlijke lunch. We kozen voor de gerechtjes welke je samen deelt. Glutenvrij was geen probleem, zelfs bij de koffie krijg je glutenvrije zoetigheidjes!

Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
EddyVandeputte, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Bedankt voor deze positieve feedback.
Zeker onze avondkaart eens uit testen.

27 juli 2019 beoordeeld

Erf lekker en gevarieerd gegeten, alles super vers en ook heel plezierige en gastvrije atmosfeer

Zowel vegan als vis eter wordt uitstekend verzorgd, ooo leuk om veel lokale ingrediënten te proeven

Datum van bezoek: juli 2019
EddyVandeputte, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Bedankt voor deze positieve feedback.
Leuk om ons concept correct te lezen.

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al enkele keren komen eten in de Reliva, telkens was dit in orde van het begin tot eind. Verse en lekkere producten die geserveerd worden en een mooie interieur.

Datum van bezoek: augustus 2018
EddyVandeputte, General Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Leuk om dit te lezen, tot de volgende.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!