“Een echte aanrader!”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 13 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapa’s, heerlijke cava en schitterende wijnkeuze met deskundig advies. Zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor wie eens anders wil eten.

Datum van bezoek: juli 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Bedankt voor deze feedback.
We raden u zeker aan ook eens onze andere avondkaart uit te testen.

Altijd welkom.

23 juli 2019 beoordeeld

Alles perfect op één plaats. Het kader, de heerlijke wijnen én vooral dé onnavolgbare keuken alsook dé bediening. De chef Lien weet je steeds te overrompelen - te verbazen met gezonde, attractieve Top-gerechten.
Zeker bezoeken......!!!

Datum van bezoek: september 2018
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Dank voor deze lovende feedback.

23 juli 2019 beoordeeld

Al talloze keren bezochten we Réliva. Geen enkele keer stelde chef Lien ons teleur. De gerechten zijn verfijnd en met veel zorg bereid. Pure passie! Ook de plantbased menu-opties zijn overheerlijk en heel creatief. De bediening door Greet en Brecht gebeurt hartelijk en vriendelijk, je voelt je hier echt thuis. Niet te vergeten: de wijnen worden door hen zelf geïmporteerd en zijn zorgvuldig uitgekozen! Voor ons het beste restaurant in (zeer) wijde omstreken.

Datum van bezoek: juli 2019
EddyVandeputte, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Bedankt voor deze mooie feedback.

Altijd welkom.

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De pure keuken van Lien wordt elk jaar beter. Heerlijk en eerlijk eten, prachtig kader en hartelijke ontvangst. Dit restaurant is je bezoek meer dan waard.

Datum van bezoek: januari 2019

Leuk om te lezen dat ons harde werk zoeen feedback brengt.

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier komen eten maar wat een culinaire ontdekking. Zeer smaakvolle gerechten met zeer pure en streekgebonden producten. Het concept klopt helemaal. Bovendien een heel mooie wijnkaart met buitenlandse en Belgische wijnen.

Datum van bezoek: juni 2019

Bedankt en tot de volgende keer.
Zeker reserveren.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!