“Hip en heerlijk”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 24 van 824 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
4 weken geleden beoordeeld

Waanzinnig lekker gegeten. Mooie balans prijs/kwaliteit. Fraaie ambiance. Enthousiaste familie die haar vak verstaat. In een woord: top

Datum van bezoek: juni 2019
EddyVandeputte, General Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt voor deze mooie woorden.
Altijd fijn om zoiets te lezen na onze liefde volle inspanningen voor het vak.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met lekkere ingrediënten en daarnaast passende wijnen. Mooie ambiance in de achtertuin met uitzicht op de kathedraal.

Datum van bezoek: juni 2019

Leuk om te lezen dat je genoten hebt van ons eten en uniek terras!

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin zijn we regelmatig opzoek naar een restaurant waar je een lekkere, toch “feestelijke”, lunch kan krijgen.
Reliva is daarvoor ideaal. Je kan er aan food sharing doen voor lunch.
Er staan standaard meerdere Vegan gerechtjes op de kaart, alsook Vegan dessert.
De verschillende keren dat ik er ben geweest was het steeds zeer lekker. Voor mij mogen de porties wel iets groter. Maar dat kan aan mij liggen :)
Ook het aanbod wijn is zeer ruim. Met enkele Vegan wijnen.
Als ik me niet vergis is alles biologisch.
Een aangenaam terras ook.
Zeker de moeite!

Datum van bezoek: juni 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019

Bedankt voor uw feedback.. Leuk om te lezen dat jullie nog altijd bij ons genieten.

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben im tijden niet zo lekker gegeten als in dit restaurant. Aan elk onderdeel van elk menu was aandacht besteed zodat elke hap eten een andere smaaksensatie had. Top restaurant!

Datum van bezoek: juni 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Bedankt voor deze lovende woorden.

Altijd welkom

12 mei 2019 beoordeeld

* er heerst een leuke vibe in dit familiebedrijfje (dochter achter het fornuis, schoonzoon is duidelijk wijnliefhebber en kenner, moeder helpt mee in de zaal). Je voelt dat deze mensen hun zaak met passie uitbaten.
* alles zit juist: zelf gebakken brood, plukken hun groenten en bloemen in een sociale werkplaats, schenken enkel bio - brood. Allemaal erg consitent en bovenal zeer smaakvol.
* Reken op een budget van 65 tot 80 euro per persoon (apéro, wijn, dessert, koffie). Voor de ervaring en kwaliteit die je krijgt zeer ok.

Wij komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: mei 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Beste,

Leuk om te lezen dat jullie een aangename ervaring hebben gehad in ons familie restaurantje.

Atlijd welkom.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!