“Wat een ontdekking”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 14 van 818 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
2 weken geleden beoordeeld

Sublieme prijs-kwaliteitsverhouding. Perfecte garing en temperatuur van alles wat op het bord kwam. Zeer gastvriendelijk. Hippe, gemoedelijke setting. Bijzonder passende wijnsuggesties van de gastheer. Topkwaliteit van de producten zonder allerlei overbodige franjes in je bord die anders ten koste gaan van de portiegrootte of de prijs van je gerecht nodeloos de hoogte injagen.

Datum van bezoek: mei 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor uw feedback.
Altijd leuk zoiets te lezen.

Altijd welkom

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag weer heerlijke lunch gehad! Chef Lien verrast ons telkens weer met ongelofelijk lekkere gerechten, Brecht zorgt voor lekkere passende wijntjes en Greet ontvangt ons met de warmste gastvrijheid! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor deze lovende woorden.

Altijd welkom in ons familie restaurantje.

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit familierestaurant was echt een van onze hoogtepunten van ons bezoek aan Brugge! Jullie gerechten zijn met zoveel passie en zorg gemaakt. Alles straalt bij jullie! Elk gerecht is weer een verassend plaatje. We vonden het ook zo lief dat de chef de tijd had genomen om speciaal voor ons een chocolade ganache te maken versierd in Valentijns thema. Ik denk nog elke dag terug aan de lekkerste chocolade ganache die ik ooit heb gegeten. De chef was zelfs zo lief om later via Instagram mij uit te leggen hoe ik het zelf kon maken!
Ik zal hier altijd blijven terugkomen als ik weer in Brugge ben. Het is zo fijn om ergens lekker te dineren waar geweldig eten wordt gemaakt, zo’n persoonlijke sfeer hangt en je je echt speciaal voelt. Je zou willen dat je dit restaurant overal mee naar toe kon nemen. Het is een ervaring op zich om hier te komen. Dank jullie wel!

Datum van bezoek: februari 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Beste,

Bedankt voor uw feedback.
Leuk om te horen dat jullie een fijne tijd hadden in ons familie restaurantje.

Altijd welkom.

1 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vertoeven op het terras. Mooi en rustig en vriendelijke bediening, ruime keuze en lunchmenu. Voorgerecht met eerst asperges met lekkere vinaigrette en fijne groentjes mooi gepresenteerd. Vis met krokante groeten perfect gegaard en fijne saus . Chocolademousse super en niet zoet, voor mij belangrijk.
Een heerlijk Franse chardonnay speciaal en smaakvol. Gezonde lunch.

Datum van bezoek: april 2019
EddyVandeputte, General Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beste,

Leuk om te horen dat jullie genoten hebben van onze lunch formule.
Zeker ook eens onze andere avondkaart proberen.

Mvg

25 maart 2019 beoordeeld

familiaal, gezellig restaurant met een uitstekende en unieke kaart. heel warme ontvangst, je voelt je direct op je gemak. de tapa's waren één voor één pareltjes . het is eens iets anders, en voor iedereen wat wils (vlees, vis, vegan). hier moet je gewoon eens geweest zijn ! en wij komen zeker nog terug (

Datum van bezoek: maart 2019
EddyVandeputte, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Beste,

Het doet ons deugd om te lezen dat u van ons concept genoten heeft.
In de avond hebben we een meer gastronomische kaart.

Altijd welkom.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!