“Eerlijk en heerlijk eten in aangenaam kader.”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 14 van 799 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
2 weken geleden beoordeeld

Eerlijke producten die heerlijk worden klaargemaakt. Mooie presentaties op het bord. Vriendelijke bediening. Een kaart voor vegetariërs en niet vegetariërs naast elkaar.

3 weken geleden beoordeeld

Plaatsen waar je een even lekkere vegetarische schotel kan eten als met vis of vlees zijn helaas zeldzaam in brugge,
Dit restaurant is echter een van de positieve uitzonderingen.
Niet te veel tafels, om iedereen goed te kunnen verzorgen.

Datum van bezoek: februari 2018
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer een eindje geleden dat we hier kwamen eten maar wederom was het heerlijk! Je waant je even in een oase van rust te midden van het drukke centrum van Brugge waar lekkere en eerlijke producten worden geserveerd. De smaken zaten helemaal juist en ook de gerechten die aangepast waren aan mijn lactose intolerantie moesten niet inboeten in smaak waarvoor een pluim aan de kokkin.
Ondanks de drukte, warme ontvangst en vriendelijke gastheer.

Een adresje om frequenter te bezoeken!

Datum van bezoek: december 2018
GrandTour407198, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste,

Bedankt voor deze mooie lovende woorden.
Altijd welkom.

5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Rustige sfeer. We kwamen tot rust in de mooie tuin. Vriendelijke familiale bediening

Datum van bezoek: juni 2018

Beste,

Bedankt voor deze lovende en mooie woorden.

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor terecht gekomen bij dit restaurantje. Het ziet er knus en gezellig uit van binnen. We hadden geluk dat we nog het laatste tafeltje voor 2 konden krijgen. Dit familiebedrijf biedt uitstekende service en de sommelier vertelt met veel passie over zijn wijnen. De geserveerde gerechten zien er goed uit, je ziet dat hier aandacht aan besteed is. Een echte aanrader voor een romantisch avondje dineren in Brugge!!

Datum van bezoek: december 2018
GrandTour407198, General Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Beste,

Bedankt voor deze lovende woorden en feedback

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!