“Lekker!”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 13 van 799 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer een eindje geleden dat we hier kwamen eten maar wederom was het heerlijk! Je waant je even in een oase van rust te midden van het drukke centrum van Brugge waar lekkere en eerlijke producten worden geserveerd. De smaken zaten helemaal juist en ook de gerechten die aangepast waren aan mijn lactose intolerantie moesten niet inboeten in smaak waarvoor een pluim aan de kokkin.
Ondanks de drukte, warme ontvangst en vriendelijke gastheer.

Een adresje om frequenter te bezoeken!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Rustige sfeer. We kwamen tot rust in de mooie tuin. Vriendelijke familiale bediening

Datum van bezoek: juni 2018
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor terecht gekomen bij dit restaurantje. Het ziet er knus en gezellig uit van binnen. We hadden geluk dat we nog het laatste tafeltje voor 2 konden krijgen. Dit familiebedrijf biedt uitstekende service en de sommelier vertelt met veel passie over zijn wijnen. De geserveerde gerechten zien er goed uit, je ziet dat hier aandacht aan besteed is. Een echte aanrader voor een romantisch avondje dineren in Brugge!!

Datum van bezoek: december 2018
GrandTour407198, General Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste,

Bedankt voor deze lovende woorden en feedback

9 december 2018 beoordeeld

Deze avond hebben mijn man en ik weeral genoten van de kookkunsten van chef Lien. We startten met de ceviche van sint-jacobsvruchten, deze was enorm lekker. Nadien volgde voor mij een heerlijke risotto en voor mijn man de wilde eend. Beide gerechten weeral tot in de perfectie bereid. De excellente wijnen maakten het geheel af. Tel daarbij de super aangename bediening van Brecht en Greet en je avond is compleet. We kijken al uit naar ons volgend bezoek!

Datum van bezoek: december 2018
GrandTour407198, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Bedankt voor deze lovende woorden... Dit helpt ons enorm.
Altijd welkom in ons restaurantje.

2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Zeer gezellig restaurant met verrassende gerechten! Zeer vriendelijke bediening met telkens veel uitleg over de wijnen en gin’s van waar ze afkomstig zijn en wat er allemaal in zit, zeer leuk met de uitleg en je ziet ook dat het een echte passie is!! Helaas deze keer geen gin/wijn kunnen drinken omdat ik zwanger ben. Daarom was er ook maar een beperkte keuze uit de gerechten doordat ik niet alles mag eten. Maar hierbij kregen we veel uitleg over de gerechten en wat zeker veilig was. Het was super lekker met zeer verrassende smaken!! Het is wel redelijk prijzig maar wel de moeite waard!!

Datum van bezoek: december 2018
GrandTour407198, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2018

Beste,

Bedankt voor uw feedback dit helpt ons enorm. Wij werken met kwaliteitsvolle Bio producten.

Altijd welkom.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!