“Heerlijke smaakcombinaties”
Beoordeling van Réliva

Réliva
Geclassificeerd als nr. 8 van 796 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn partner en ik hebben enorm genoten! De smaken zijn echt goed gekozen. Alles komt mooi tot zijn recht. Ook heel vriendelijke bediening. We keren zeker nog eens terug. Aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
GrandTour407198, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Beste,

Leuk om te lezen dat jullie hebben genoten.

Altijd welkom.

23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden van te voren gereserveerd,voor dit restaurant. Hetgeen echt nodig is, als je zeker wilt zijn van een plaatsje.
We werden netjes ontvangen en kregen een leuk tafeltje in het midden van het restaurant aangeboden.
Na t lezen van de menukaart, kozen m'n partner en ik beide voor een carpaccio van gele en rode biet. Deze was goed van smaak.
Daarna koos ik voor de schol,wat smaak betreft oké, maar gezien de prijs, vind ik het prijstechnisch te duur. Ik werd niet verrast door smaak sensaties, wat mij wel bij vele andere restaurants gebeurde wat gelijkwaardige prijzen had. Mijn partner koos voor de risotto met verschillende paddenstoelen, deze was smaakvol en niet te zwaar. Als dessert deelden we de tiramisu (op eigen wijze van de kok), deze was erg stevig, doch smaakvol.
T pand heeft een mooie historie en de eigenaar vertelt u daar graag over.
De aankleding van het pand is mooi en sfeervol.
Conclusie: we hebben goed gegeten, maar we hadden gehoopt met de gerechten meer verrast te worden.
Daarom vind ik het wat prijs/kwaliteit betreft te duur.

Datum van bezoek: oktober 2018
GrandTour407198, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Beste,

Bedankt voor uw feedback.

21 oktober 2018 beoordeeld

twee maal lekker voorgerecht met burrata. met als aperitief drank voor mijn echtgenote lemmo royal voor mij de hot and spicy cocktail op basis van rhum gemberbier en meloen(een echte aanrader). hoofdgerecht voor haar een vegetarische pokebowl en voor mij stoofpotje van hertekalf. voor haar een chardonnay en voor mij een fort lapin tripel.en als afsluiter twee capuchino s met opgeklopt melkschuim en een veganistisch dessert een ganache voor mij en een tiramisu.

Datum van bezoek: oktober 2018
GrandTour407198, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Bedankt voor uw recensie die helpt ons om onze zaak verder uit te bouwen.
Leuk te horen dat jullie de wijn lekker vinden die wij zelf importeren.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch Vegan gegeten! Zeer getalenteerde kok, heerlijk en origineel wat ze met de ingrediënten doet. Professionele bediening. Top!

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten! Ze maken gebruik van pure producten en dat is te proeven. Ook de sfeer is gezellig, Echt een Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
GrandTour407198, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Beste,

Bedankt voor uw feedback.

Altijd welkom.

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!