“Reliva een totaal belevenis”
Beoordeling van Réliva

Geclassificeerd als nr. 3 van 761 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Réliva is gesloten tot 30 maart. Kom de nieuwe keuken en de nieuwe inrichting van de zaal bekijken vanaf zaterdag 31 maart. We aanvaarden terug reservaties vanaf 26 maart.
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke correcte bediening , prachtig interieur , betoverende gerechtjes , blijven volhouden. Een bezoekje meer dan waard .

Eddy V, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2017

Beste,

Bedankt voor uw mooie woorden.

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader: spitsvondige recepten, goed geselecteerde wijn, gezellige omgeving, vriendelijke bediening. Kortom: niet twijfelen!

Eddy V, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Beste,

Bedankt voor uw kort en bondige review.
We zijn fier om zoiets te lezen als jonge, trotse eigenaars.

27 november 2017 beoordeeld

Zeer onverwachts kwamen mijn vriendin en ik bij Reliva terecht. Het restaurant wordt gerund door een jong stel. Ze doen dit met veel passie, dat is aan alles te merken. Het eten is werkelijk heerlijk en de bediening is heel goed verzorgd. Wij zouden hier zeker weer gaan dineren als we nogmaals in Brugge komen.

Eddy V, Eigenaar van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2017

Beste,

Dank voor uw mooie recentie.

20 november 2017 beoordeeld

hartelijke ontvangst, prettige gesprekjes, heel fijne keuken.
Origineel en gezellig interieur. Rustige sfeer.

Eddy V, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Bedankt voor uw review.

22 oktober 2017 beoordeeld

Eerste, eerder toevallig, bezoek deze middag. Wat een ontdekking! 1. Zeer vriendelijk, attent en competente bediening; 2. Gezellig en verzorgd brugs kader; 3. Beste bewijs dat bio ook haute cuisine kan zijn; 4. Evenveel volwaardige keuze voor vegetariers als vlees- en visliefhebbers (komt misschien voor in maximum 1% van de belgische restaurants!) 5. Mooie selectie van Belgische kwaliteitswijnen. Mijn complimenten hiervoor. Komen zeker terug bij volgend bezoek aan Brugge.

Eddy V, Manager van Réliva, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Beste,

Dank voor uw mooie review.
We genieten ervan dit te lezen.

Réliva

Reizigers die Réliva bekeken, bekeken ook

In Réliva geweest? Deel je ervaringen!