TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Verrassend eerlijk en heerlijk”
Beoordeling van Pomperlut

Pomperlut
Geclassificeerd als nr. 8 van 838 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aangenaam verrast met ons bezoek in dit knusse restaurantje gehouden door een vriendelijke familie. Het interieur is er warm en gezellig, men voelt er zich thuis. De ontvangst is hartelijk en ieder van onze tapas en menus was heel vers en lekker bereid. Daar komen we beslist terug

Datum van bezoek: november 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you for your review, team Pomperlut

29 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin op stap, we hadden niet gereserveerd. Op hoop van zegen binnen gestapt in dit gezellig restaurant en we hadden geluk. De bediening is super vriendelijk. De kaart is eerder beperkt en op het eerste zicht misschien iets aan de duurdere kant, maar wel origineel. De kwaliteit en de bereiding van de producten is top, dus zeker zijn geld waard.

Datum van bezoek: september 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2019

Thank you for your review, team Pomperlut

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier gedineerd. We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden kiezen qua plek. De bediening legde de gerechten uit, waarna we op ons gemak een keuze konden maken. We hebben een klein gerechten gedeeld en ieder een hoofdgerecht en het toetje weer gedeeld. Zeer smakelijk ! Wat ook leuk was is dat je op een relatief korte afstand uit de drukte bent van het centrum en kan genieten van rust ondanks de autoweg.

Datum van bezoek: juli 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Vlotte en vriendelijke bediening. Fijn keus te hebben tussen kleine en grote maaltijden. Goede prijs/kwaliteit. Super keuken! Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt unieke omgeving ,super goe eten en vriendelijke staff zeker de moeite waard alsje speciale avond wilt!

Datum van bezoek: augustus 2019

Thank you for your great review, team Pomperlut

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!