TripAdvisor

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin op stap, we hadden niet gereserveerd. Op hoop van zegen binnen gestapt in dit gezellig restaurant en we hadden geluk. De bediening is super vriendelijk. De kaart is eerder beperkt en op het eerste zicht misschien iets aan de duurdere kant, maar wel origineel. De kwaliteit en de bereiding van de producten is top, dus zeker zijn geld waard.

Datum van bezoek: september 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you for your review, team Pomperlut

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier gedineerd. We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden kiezen qua plek. De bediening legde de gerechten uit, waarna we op ons gemak een keuze konden maken. We hebben een klein gerechten gedeeld en ieder een hoofdgerecht en het toetje weer gedeeld. Zeer smakelijk ! Wat ook leuk was is dat je op een relatief korte afstand uit de drukte bent van het centrum en kan genieten van rust ondanks de autoweg.

Datum van bezoek: juli 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Vlotte en vriendelijke bediening. Fijn keus te hebben tussen kleine en grote maaltijden. Goede prijs/kwaliteit. Super keuken! Aanrader!

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt unieke omgeving ,super goe eten en vriendelijke staff zeker de moeite waard alsje speciale avond wilt!

8 augustus 2019 beoordeeld

Op zoek naar een gezellig restaurantje om met enkele vriendinnen een leuk moment door te brengen belanden we hier. De mooi gedekte tafeltjes op het terrasje nodigden uit. De kaart week enigzins af van wat men den toerist maar al te vaak voorschoteld. Ook het feit dat het al net buiten het echte centrum ligt is meestal een garantie voor betere kwaliteit en we zouden dan ook niet ontgoocheld zijn. Zeer vriendelijk, onmiddellijk een potje water voor de hond; ook belangerijk. Gezien we enkel even wilden proberen hielde we het bij een hoofdschotel en gingen voor de specialiteit van het huis de "Pomperlut garnalen" Superlekker en meer dan voldoende. Daarbij een heerlijk glaasje witte huiswijn. Ook het oude interieur is uitnodigend en mooi verzorgd. Een top adresje en alvast het restaurantje waar ik de vriendinnen binnenkort mee naartoe neem.

Thank you for your great review, team Pomperlut

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!