“Best night ever”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt unieke omgeving ,super goe eten en vriendelijke staff zeker de moeite waard alsje speciale avond wilt!

Datum van bezoek: augustus 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

8 augustus 2019 beoordeeld

Op zoek naar een gezellig restaurantje om met enkele vriendinnen een leuk moment door te brengen belanden we hier. De mooi gedekte tafeltjes op het terrasje nodigden uit. De kaart week enigzins af van wat men den toerist maar al te vaak voorschoteld. Ook het feit dat het al net buiten het echte centrum ligt is meestal een garantie voor betere kwaliteit en we zouden dan ook niet ontgoocheld zijn. Zeer vriendelijk, onmiddellijk een potje water voor de hond; ook belangerijk. Gezien we enkel even wilden proberen hielde we het bij een hoofdschotel en gingen voor de specialiteit van het huis de "Pomperlut garnalen" Superlekker en meer dan voldoende. Daarbij een heerlijk glaasje witte huiswijn. Ook het oude interieur is uitnodigend en mooi verzorgd. Een top adresje en alvast het restaurantje waar ik de vriendinnen binnenkort mee naartoe neem.

Datum van bezoek: augustus 2019

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pomperlut kreeg goede beoordelingen en we hadden zin in tapas dus reserveerde we een tafel voor twee. De kaart was enorm beperkt en de tapas waren heel duur maar we hadden zin in tapas dus bestelden we vanalles wat. De bediening was heel vriendelijk en het eten was lekker maar echt wel te duur voor wat je kreeg.

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijk en mega verse schotels. Een aangename griekse tint....
jammer dat onze maag gelimiteerd is qua inhoud :-)

Datum van bezoek: juli 2019

Thank you for your review, team Pomperlut

22 juli 2019 beoordeeld

Alles wat hier lazen , klopt ook ! Zeer vriendelijk personeel ( dat viel echt op) , heerlijk zuiderse kaart , prachtige gerechtjes, hele lekkere wijn ! Wij konden eten op terras. Nadat het donker wordt , werd het terras heel leuk verlicht met lichtjes. Een Aanrader ! Wij hebben enorm genoten van dit bezoek ! Alles was perfect ! Proficiat aan team Pomperlut

Thank you for your great review, team Pomperlut

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!