“Lekker maar veel te prijzig”
Beoordeling van Pomperlut

Pomperlut
Geclassificeerd als nr. 9 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pomperlut kreeg goede beoordelingen en we hadden zin in tapas dus reserveerde we een tafel voor twee. De kaart was enorm beperkt en de tapas waren heel duur maar we hadden zin in tapas dus bestelden we vanalles wat. De bediening was heel vriendelijk en het eten was lekker maar echt wel te duur voor wat je kreeg.

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijk en mega verse schotels. Een aangename griekse tint....
jammer dat onze maag gelimiteerd is qua inhoud :-)

Datum van bezoek: juli 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Thank you for your review, team Pomperlut

22 juli 2019 beoordeeld

Alles wat hier lazen , klopt ook ! Zeer vriendelijk personeel ( dat viel echt op) , heerlijk zuiderse kaart , prachtige gerechtjes, hele lekkere wijn ! Wij konden eten op terras. Nadat het donker wordt , werd het terras heel leuk verlicht met lichtjes. Een Aanrader ! Wij hebben enorm genoten van dit bezoek ! Alles was perfect ! Proficiat aan team Pomperlut

Datum van bezoek: juli 2019

Thank you for your great review, team Pomperlut

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Hele gezellige sfeer en top bediening. Ook veel vegetarisch op het menu en dus prima voor mij. Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: mei 2019
12 juni 2019 beoordeeld

Super lekker eten, zeer vriendelijk personeel, lekkere witte wijn! Super gezellig binnen. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!