“Top restaurant”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Hele gezellige sfeer en top bediening. Ook veel vegetarisch op het menu en dus prima voor mij. Zeker de moeite waard!

12 juni 2019 beoordeeld

Super lekker eten, zeer vriendelijk personeel, lekkere witte wijn! Super gezellig binnen. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
12 juni 2019 beoordeeld

Als inwoner van Brugge blijf ik ook nieuwe plekjes zoeken waar ik lekker kan gaan eten.
In Pomperlut werd ik enorm verrast! De klassieke tapas werd omgetoverd tot een leuk, heerlijk en alledaags feestmaal.

Mijn favoriet? De tzatziki of de zelfgemaakte cocktailsaus!
Pomperlut is een echte aanrader voor iemand die lekker wilt eten buiten het drukke centrum.

11 juni 2019 beoordeeld

Top restaurant! Heerlijke tiramisu en ik heb erg genoten van de rode wijn! Zeker waard om een keer langs te gaan

11 juni 2019 beoordeeld

Zeer mooi interieur & gezellig! Perfect voor “de eerste date” maar ook om zo te kunnen genieten!
Zeer vriendelijk, verzorgd en goed personeel!
Het eten is schitterend lekker! Kan niet wachten om opnieuw eens te komen!
Doe zo verder, jullie zijn goed bezig!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!