“Review”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Top restaurant! Heerlijke tiramisu en ik heb erg genoten van de rode wijn! Zeker waard om een keer langs te gaan

2 weken geleden beoordeeld

Zeer mooi interieur & gezellig! Perfect voor “de eerste date” maar ook om zo te kunnen genieten!
Zeer vriendelijk, verzorgd en goed personeel!
Het eten is schitterend lekker! Kan niet wachten om opnieuw eens te komen!
Doe zo verder, jullie zijn goed bezig!

Datum van bezoek: april 2019
2 weken geleden beoordeeld

Mooi interieur bestaande een een gezellige sfeer, uitstekende bediening van de gastheer en heerlijk eten!

2 weken geleden beoordeeld

Een zeer gezellige restaurant met een uitstekende personeel. Het eten was goed en om het af te sluiten namen m’n vriendin en ik een tiramisu. Dit was het beste tiramisu dat we gegeten hebben ooit zeker een aanrader! Als u een gezellig plaats zoekt waar u goed kunt eten dan is Pomperlut the place to be!

Datum van bezoek: juni 2019
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben met mijn vader bij Pomperlut gaan eten voor zijn verjaardag en we hebben een fantastische avond gehad! Een leuk versierde tafel, heerlijk eten en uitstekende service. De (aantrekkelijke ;-) ) ober hield alles goed in de gaten en zorgde ervoor dat wij niets tekort kwamen.

Al met al een zeer geslaagde verjaardag, bedankt! ✨

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!