“Blijft heel goed!”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee jaar een nieuw bezoek. Nog steeds een geweldige plek! Opzet van de kaart wat aangepast: je kunt nu ook kiezen uit veel voorgerechten die ook te gebruiken zijn als tapas. Verder mooie hoofdgerechten; net even anders dan anders, prima van smaak en weer uitstekend klaargemaakt. De hele prettige bediening maken het compleet. De Pomperlut (oud woord voor paddestoel) is en blijft een bijzonder goed en fijn restaurant in Brugge. Bij een volgend bezoek aan deze geweldige stad zullen we zeer zeker hier weer heen gaan.

Datum van bezoek: april 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Thank you for the great review, team Pomperlut

10 april 2019 beoordeeld

Zalig genoten van de gerechten met zuiders accent. Is zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar. Zelf zijn we uit de streek en houden van het Brugse ommeland.
Zeer vriendelijk ontvangen door de zoon van de zaak en vriendelijke dame, die pas in dienst was, al leek het dat ze er reeds lang werkte. Perfecte bediening, zeer vriendelijk en joviaal. Voelden er ons direct op ons gemak.

Kortom flinke aanrader. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: april 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Thank you for your great review, team Pomperlut

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij ontdekten deze week een heel gezellig en charmant restaurantje in het karaktervol stadje Brugge. Een zeer familiale en warme verwelkoming. Een zeer lekkere klassieke keuken met een meditraiaanse toets waardoor het een smaakvolle ontdekking wordt. Deze avond is voor herhalling vatbaar en ik raad jullie ten hartste dit parreltje aan.
-Laura & Mathieu

Datum van bezoek: maart 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Thank you for the review, team Pomperlut

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Boven een gezellig lounge gedeelte waar je wat kunt drinken voordat je aan tafel gaat.
Theo en de andere medewerkers krijgen van ons een dikke 10.
Wat een vriendelijke mensen en wat hebben we zalig gegeten.
We komen zeker terug, echt aan te bevelen.

Datum van bezoek: februari 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Thank you for the great review, team Pomperlut

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Héél lekker eten, goeie service en enorm gezellig, makkelijk bereikbaar en niet duur! Zeker voor herhaling vatbaar!

Special thanks to Teo for the great service, see you next time!

Datum van bezoek: februari 2019

Thank you for the review, team Pomperlut

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!