“Topavond”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Héél lekker eten, goeie service en enorm gezellig, makkelijk bereikbaar en niet duur! Zeker voor herhaling vatbaar!

Special thanks to Teo for the great service, see you next time!

Datum van bezoek: februari 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you for the review, team Pomperlut

9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sfeer, heerlijk eten, vriendelijke bediening. Heel fijn dat je mooie verse producten op je bord krijgt. Gevarieerde groentes en heerlijke vis.

Datum van bezoek: februari 2019
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Dank u wel voor de mooie review, team Pomperlut

24 december 2018 beoordeeld

Ter gelegenheid van mijn verjaardag gingen we eten in restaurant Pomperlut.
Aangename sfeer, hartelijke ontvangst.
Wat op tafel kwam was lekker. Geen platgekookte voeding, maar met liefde voor het gerecht klaargemaakt eten. Betaalbaar ook.
Ja, we gaan er beslist nog terug!

Datum van bezoek: december 2018
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Thank you for the great review.
Team Pomperlut

14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de beste avondmaal van onze leven hier gehad. Teo, onze ober was super vriendelijk. Wij raden dit restaurant aan iedereen aan en komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2018
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2018

Thank you for the review Julia, team Pomperlut

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig en tof restaurant met vriendelijk onthaal en bediening.
Mooie keuze uit veel kleine gerechtjes (tapas) tegen correcte prijs.
Heel lekkere zwaardvis met scampi’s.
Vanaf november wordt de kaart uitgebreid met typische wintergerechtjes.
Een aanrader voor een gezellig avondje!

Datum van bezoek: oktober 2018
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Dank u wel voor de mooie review, team Pomperlut

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!