“Etentje”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Ter gelegenheid van mijn verjaardag gingen we eten in restaurant Pomperlut.
Aangename sfeer, hartelijke ontvangst.
Wat op tafel kwam was lekker. Geen platgekookte voeding, maar met liefde voor het gerecht klaargemaakt eten. Betaalbaar ook.
Ja, we gaan er beslist nog terug!

Datum van bezoek: december 2018
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Thank you for the great review.
Team Pomperlut

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de beste avondmaal van onze leven hier gehad. Teo, onze ober was super vriendelijk. Wij raden dit restaurant aan iedereen aan en komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2018
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you for the review Julia, team Pomperlut

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig en tof restaurant met vriendelijk onthaal en bediening.
Mooie keuze uit veel kleine gerechtjes (tapas) tegen correcte prijs.
Heel lekkere zwaardvis met scampi’s.
Vanaf november wordt de kaart uitgebreid met typische wintergerechtjes.
Een aanrader voor een gezellig avondje!

Datum van bezoek: oktober 2018
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Dank u wel voor de mooie review, team Pomperlut

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heel goed ,wel veel .Heel gastvrij en vriendelijk bedienig .Fijne zaak om te gaan eten. Goede ambiance .

Datum van bezoek: oktober 2018
POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Dank je wel voor de mooie review, team Pomperlut

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten het centrum kun je hier lekker eten!
Hier vind je de rust in dit oude restaurant met vriendelijke bediening.
Geen standaard gerechten, maar lekkere ‘specials’ en heerlijke toetjes.
Vergeet ook niet een bezoekje aan het toilet.... ook bijzonder...
Het is redelijk prijzig, maar zeker de moeite waard.

Dank u wel, team Pomperlut

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!