“Super ontdekking ”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal,het eten heel lekker en voldoende. Bediening was zoals we het graag hebben.....relaxed en tijd tussen voorgerecht- hoofdschotel- dessert. De sfeer is mediterraans .
Voor herhaling vatbaar

POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Thank you Cissen, team Pomperlut

8 juli 2018 beoordeeld

Gezellig buiten zitten en vriendelijke ontvangst. Prijs kwaliteit veel te duur. Voor een gewone fles huiswijn al 25 euro.... 5,5 euro voor een 1/2 L water. Wat ons het meest stoorde was de meer prijs voor 3 sneetjes stokbrood. Wat volgens ons niet kan daar de prijs van de schotels al behoorlijk prijzig zijn. Weer eens een plaats die Brugge geen eer aan doet....Brugge dure stad!!!!
Jammer.

21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm vriendelijk ontvangen geweest en leuk buiten zitten.
Gestart met een zeer lekkere rode huiswijn en vervolgens tapas gekozen.
Op de website stonden geen prijzen en die vonden we toch wel iets aan de hoge kant (14 euro voor 4 scampi's en 8 euro voor dipsaus waarbij je brood nog moet bijbetalen).
Niettemin was het allemaal super vers en heel lekker.

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en goede gastvrijheid...
Weet nu ook wat de naam betekend... Paddestoel ;-).
Genoeg keuze en niet zoals in vele restaurants, mosselen, zo standaard in Brugge...
Fijne muziek en ambiance

POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Thank you, team Pomperlut

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via via in dit kleine zaakje terecht gekomen echter hebben we ons dit geen seconde beklaagd.
Super vriendelijke bediening die je op warme wijze onmiddellijk welkom laat voelen.
De starters alsook het hoofdgerecht waren zeer smaakvol en ruim voldoende. Kortom we hebben hier ten volle genoten.
Als we nog eens in Brugge zijn, zullen we zeker terugkeren

POMPERLUT, Manager van Pomperlut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Thank you Nicky, team Pomperlut

Reizigers die Pomperlut bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pomperlut geweest? Deel je ervaringen!