TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Eerste maal Chang Thong Thai”
Beoordeling van Chang Thong Thai

Chang Thong Thai
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 71 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig romantisch Thais restaurant, waar de Chefs het beste uit de Thaise keuken voor u klaarmaken.
24 augustus 2019 beoordeeld

Met zen vieren naar de Chang Thong Thai. Vriendelijke ontvangst, lekker eten, mooi kader. We hebben met zen allen voor de rijsttafel gekozen, maar wel verschillende hoofdgerechten. De vis was excellent, heerlijk gegeten. Een absolute aanrader op alle vlakken. Bediening top, eten top, kader oogt mooi en gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2019

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gereserveerd voor vier personen, bleek nodig te zijn want het restaurant zat vol.
Vriendelijke ontvangst .
We kozen allemaal voor de rijsttafel. Ruime keuze van hoofdgerechten. We kozen alle vier een verschillend hoofdgerecht en alles was super lekker. Goed warm en heel lekker van smaak en kruiding. Een plaats waar we zeker terugkeren.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen.
Ons voorgerecht (soepje) was lekker, maar het hoofdgerecht was zeer teleurstellend. Als vegetariër gaan we regelmatig thais eten aangezien men zeer veel alternatieven aanbiedt in dergelijke keuken. Dit was nu absoluut het geval niet. We kregen enkel rijst met gebakken groenten, ook de presentatie was teleurstellend. We hebben de eigenaar deze feedback gegeven. Ik ging het hierbij laten en geen review schrijven, maar ik was teleurgesteld van zijn reactie. Ik deelde mee dat we het jammer vonden dat er geen vegetarisch alternatief zoals Tofu werd aangeboden. "Dit doen we hier niet" was de enige reactie. Dan vind ik ook dat je de "vegetarische" optie ook niet moet aanbieden want alles is vegetarisch als je het vlees en vis eruit laat.
Ik kan best wel geloven dat vlees- en visliefhebbers hier wel tevreden kunnen zijn. Ik vind het echter geen aanrader voor vegetariërs.
Wel gezellig om te zitten en nogmaals, zeer vriendelijke uitbaters!

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig Thais gegeten. 4 jr geleden ook geweest. Helaas iets minder persoonlijk dit keer. Meer personeel en eigenaar minder tijd voor persoonlijke aandacht klanten. Dat was jammer. Jammer ook dat de Mansoon wijn niet meer op de kaart stond. Verder super leuk adres met uitvoerige kaart

5 juni 2019 beoordeeld

Mooie Thaise keuken, mooie balans met vlees, groentes en kruiden. Ook goede keus voor als je vegetarisch bent. een aanrader!

Reizigers die Chang Thong Thai bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Chang Thong Thai geweest? Deel je ervaringen!