“Heel gezellig mooie nieuwe stijl”
Beoordeling van Petit Maxim

Petit Maxim
Geclassificeerd als nr. 147 van 817 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier een tijdje geleden geweest. Nog eens terug gekomen. Interieur en exterieur zijn helemaal verandert. Restaurant ziet er super gezellig uit. Eten nog altijd even lekker. Ik raad het stoofvlees aan en de burgers. De deserts zijn om te smelten !

Datum van bezoek: april 2019

15 januari 2019 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen om er een aperootje te drinken vooraleer we naar een ander restaurant gingen. Aangenaam verrast door de toffe sfeer, uitstekende service en de bordjes die we zagen langskomen. Dus de week erop hier gereserveerd voor een dineetje met vrienden. Eerlijke keuken, snelle en toffe bediening, kwaliteit in je bord en acceptabele prijzen. Dus zeker de moeite waard om eens te proberen.

Datum van bezoek: januari 2019
22 december 2018 beoordeeld

Al een paar keer Petit Maxim bezocht. Prima kwaliteit voor een normale prijs.
WAARSCHUWING : Tripadvisor is onbetrouwbaar wat de website betreft.
Tripadvisor verwijst je nog altijd naar de oude website van een vorige uitbater.
Al mijn pogingen bij Tripadvisor om dit aan te passen,
bleven zonder resutaat. Merkwaardig....
Conclusie : Petit Maxim is top ! Veel beter dat de oude website zou laten vermoeden.

Datum van bezoek: december 2018
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig gezellig restaurant met hart en ziel uitgebaat door een jong koppel. Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Prijs/kwaliteit een héél goed restaurant. Zeker een aanrader in Brugge !

Christelle

Datum van bezoek: december 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk knus restaurantje. Fantastische keuken. Smaakvol. Lekkere carpaccio tonijn en angus. Hoofdgerecht zalm met asperges en zalmsalade. Kok met passie

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Petit Maxim bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Petit Maxim geweest? Deel je ervaringen!