“Teleurstellend!”

Geclassificeerd als nr. 373 van 824 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
20 augustus 2016 beoordeeld

Wie deze brasserie (die nu overigens Brugge-Link heet) passeert, wordt binnen gezogen met de verwachting een gezellige Brugse taverne te vinden. Helaas bleek de werkelijkheid anders... Het tafeltje dat ons toegewezen werd, vertoonde nog enkele kruimels en kringen van glazen. Geen probleem, want dat kan wel eens gebeuren in de drukte van het moment. Nadat we onze gerechten besteld hadden, viel het ons tijdens de wachttijd op dat er extreem veel vliegen aanwezig waren binnen. Op een bepaald ogenblik hadden we er niet minder dan 10 in ons gezichtsveld! Het eten viel al bij al mee, maar was zeker geen hoogvlieger gezien de prijs. Voor ons alvast geen tweede keer dus!

Datum van bezoek: augustus 2016

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Norse bediening van de moeder. Iet of wat vriendelijke dochter.
Snelle service.
Goede soep, frieten slecht gebakken, biefstuk kwam recht uit de verpakking hoewel medium gebakken gevraagd. Geen saus bij de steak, mayonaise = bijbetalen. Ice Tea was het beste deel van de maaltijd!
Prijs viel mee aangezien het om de 'steakmenu' ging. Toch 2 pluspuntjes!!

Datum van bezoek: mei 2016
28 maart 2016 beoordeeld

Hier voor de lunch geweest. Ik had een croque monsieur gegeten, deze smaakte een beetje vreemd en niet lekker. Vond het overigens ook erg duur en de bediening niet zo vriendelijk. Geen aanrader.

13 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier avond gegeten. Wij hadden eerst de smakelijke dagsoep. De lokale specialiteiten zijn lekker, en zeker genoeg qua portie als je alleen een hoofdgerecht neemt. Stoofpotje en konijn waren alleen lekker!

4 maart 2016 beoordeeld

Deze vernieuwde zaak met gezellig haardvuur bezorgde ons een prima etentje.
Een grote keuze aan betaalde menu's - snacks, voor elke wat wils.
De gerechten waren ruim voldoende en lekker klaargemaakt (vispannetje - vissoep)
Het streekgerecht (stoemp met boereworst) was een ware ontdekking.

We komen zeker terug !

Reizigers die Humpty Dumpty bekeken, bekeken ook

In Humpty Dumpty geweest? Deel je ervaringen!